Nieuw hier! - Pantoffeldheld9

Hallo Iedereen,

Mijn naam is Gino en ben 28 jaar.

Ongeveer een half jaar geleden mijn eerste iets duurdere horloge gekocht, een armand nicolet, waar ik niet heel erg over te spreken ben. Gelukkig ben ik sinds een paar weken ook trotse eigenaar van een Tudor Fastrider ref. 4200cr.

Nu zit ik te denken om of een: Perrelet Turbine of een: Rolex toe te voegen… mijn voorkeur gaat uit naar een rolex natuurlijk alleen wil ik hier momenteel niet meer als 5k voor uitgeven… iemand ideeën, suggesties?

!

13 likes

Welkom! Heb je je laatste foto bewust gepost?

Edit: aaaand she’s gone :wink:

Welkom !

Oyster perpetual, air king. Date just.
Kan allemaal onder 5k. Wat je mooi vind :wink:

Ben nu wel benieuwd :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn beste,

Gino, van harte welkom binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Je vraag is fout. Je wilt een rolex en wilt niet meer dan 5k geven. Betere vraag: ik zoek een horloge en heb een budget van 5k. Wie weet komt er iets anders dan rolex naar boven

2 likes

Nee is al weg😅

1 like

Voor €5700 heb je een nieuwe Rolex Air King :heart_eyes:. Ik weet dat het €700 boven je budget is, maar dan heb je wel een echte knaller vind ik en uiteindelijk vind je vast wel een smoes om die €700 te verantwoorden. Even wat langer doorsparen lijkt me in dit geval de moeite waard.

Bij een AD is deze overigens redelijk goed verkrijgbaar! Tweedehands zijn ze dan wat meer binnen budget.

Welkom👍

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier!

Welkom op HF :sunglasses:

Welkom! Prachtige fastrider! Die zien we hier niet heel veel. Qua Tudor is het voornamelijk BlackBay en Pelagos wat hier de klok slaat. Dat de Armand Nicolet je niet echt bevalt kan ik wel begrijpen, hoewel ik de indruk heb dat ze qua bouwkwaliteit wel in orde zijn. Kan je dat bevestigen?

Ik moet zeggen dat ik in een 2 piece collection naast een fastrider een Omega Globemaster ook wel mooi vind. (Doe die Armand Nicolet maar weg :yum:)

Mijn suggestie: koop er gewoon niet één. Echt iedereen heeft of wil zo’n ding. Durf uit de kudde te stappen…
Er is zo veel ander moois te koop.

Welkom trouwens!

1 like

Waarom naar een Rolex ‘natuurlijk’? Zo natuurlijk is dat niet.

1 like

Welkom

Beste Gino,
welkom op HF!

Die omega is inderdaad een mooie klok! Ik kende voorheen eigelijk alleen de speedmaster van omega. Bedankt voor de tip!:grin:

Ik snap hem… daarom dat ik ook voor de tudor ben gegaan als eerste klok… maar toch moet die rolex er ooit komen!

1 like