Nieuw hier - PowerReserveFan

Welkom Arnout!

Welkom!

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom

Van harte welkom :clap:

Welkom! Veel plezier :+1:,

gr, HJR

Welkom op het forum! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de kist vol is :wink:

Als je veel reist lijkt me een gps sync (dus niet voor navigatie) en/of een smartphone sync (dus geen smartwatch) horloge.

De wat nieuwere versies pakken automatisch de juiste tijdzone.
Ik meen dat bij radio controlled (al mijn oudere modellen althans), je handmatig telkens de juiste regio moet kiezen. En er ook regio’s zijn waar geen dekking is.

Welkom.

Welkom op ons forum.

Welkom en veel plezier op het forum :+1:

Welkom geniet van al het mooie dat hier op het forum voorbij komt dan heb je zo een volle horlogedoos.

Klopt zeker. Ik weet nog niet of de Citizen in een andere tijdzone automatisch zich aanpast, maar denk het niet. Maar al een hele vooruitgang tov een mechanisch horloge.

1 like

Dat gaat er waarschijnlijk wel van komen. Als het zover is, dan horen jullie het wel.

1 like

Daar ben ik nu over aan het nadenken. Ik zal in een ander topic daar wel wat advies over vragen, want het gaat nog alle kanten uit.

1 like

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! :+1:

Super leuk verhaal en van harte welkom. En succes met het verder vullen van je doos, en laat vooral weten waarmee en waarom en plaats foto’s! Vinden we mooi!

Welkom

Mooi verhaal over de opbouw van je collectie. Het zal wel niet bij 5 stuks blijven denk ik. Hou ons op de hoogte van je volgende aanwinsten. En verder: Geniet, en leer van elkaar op dit geweldige Forum!
Veel plezier.