Nieuw hier Seiko verzameling

Hallo alle ik ben nieuw hier. Ik heb een aantal Seiko horloges uit de familie bemachtigd. Ik weet er zelf er weinig vanaf en dacht laat ik me hier eens wat meer vertellen over de horloges die ik heb. Dus bij deze. Laat me weten wat je er van vind!

12 likes

Mooi!!
Vooral die tweede van links, zie je niet vaak!

27 likes

:face_with_monocle:

1 like

:rofl:

Dank!

1 like

Wat bedoel je? Hahahah

FOTOS :rofl:

Welkom hier, maar geen foto’s te zien :joy:

1 like

misschien de foto’s uploaden?

Ja ik snap niet goed hoe dat moet. Halve digibeet. Er staat slepen maar lukt niet

nee op pijltje klikken en dan uploaden

3 likes

Zie de pijl voor de button waar je foto’s kan kiezen op de mobiele versie :wink:

2 likes

Welkom hier Seikotje :grinning:

1 like

43 likes

Thnx!!!

1 like

Welkom, veel lees plezier!

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!

1 like

Leuk setje zo; een chrono, een meer dressy horloge, een duikhorloge en een “go anywhere do anything“ horloge.

Wist je al dat je aan het serienummer kan zien wanneer ze gemaakt zijn? Het eerste cijfer is het jaartal maar zonder decennium dus dat moet je wel gokken. En de tweede is de maand dus dat kan ook een o, n of d zijn.

1 like

Zo dat zijn hele mooie vintage Seiko’s uit de jaren tachtig. De eerste is helemaal mooi, een van de beste quartz werken ooit gemaakt door Seiko en was ook de eerste quartz chronograaf als ik me niet vergis. Ziet er heel goed uit. Orginele bracelet erop daar zit zeker een mooie waarde in. Het Duikhorloge de 7548-7000 was de eerste Quartz duiker ook in zeer goede staat. De andere twee zijn ook mooi maar die ken ik verder niet.
Als je ze gekregen hebt is dat wel een heel mooi kado!
Welkom op het Forum!
Spooler :grin:

5 likes

Heel cool! Bedankt voor de tip!