Nieuw hier. Tudor black bay of doorsparen rolex?

Meh, dan liever deze :

7 likes

Een constructief. Jeweettoch!

2 likes

Bam…doe eens even normaal man…

:ok_hand:

1 like

In elk geval vind ik de 16600 toch wel een hele goede keus.

3 likes

Thanks voor de fijne uitleg @Bert1!! Ik heb 'm! Zal hem je zo brengen… of moest dat naar iemand anders?

2 likes

Half? Dat vind ik wel wat karig.

5 likes

Leden, hoewel de beste het er wel een beetje zelf om vraagt, begint het toch ietwat op pesten te lijken. Ik neem aan dat dit niet de intentie van een ieder is, laten we het daarom bij deze weer on topic houden…

Wanneer iemand non-verbaal sterk genoeg is om dit tegen te gaan, oké… maar dit is niet geheel in verhouding.

2 likes

Onderschatting.

Halve zool bedoelt ie waarschijnlijk :wink:

2 likes

Tsja…

3 likes

Heren heren, laten we het gezellig houden! Meemai, het is wellicht verstandig om je een beetje koest te houden als je nieuw bent op het forum, dat zou je in een groep in de echte wereld ook doen toch?Plus een beetje porren is nog geen pesten.

3 likes

Mijn ouders hebben mij geleerd dat Ɣls je gepest wordt, er twee opties zijn;
Harder terugslaan
Negeren en doorlopen

Dit lijkt een moeras van woorden…

Gewoon even een stapje terugnemen. Men verwacht niet van een nieuwe member dat deze zich zo opstelt. In vele gevallen, en zeker binnen een community, zal je eerst je strepen moeten verdienen. Zet je laptop even uit en begin zo dadelijk weer opnieuw.

1 like

*dan ik :wink:

En nu stop ik! Echt! Erewoord :kissing_heart:

OK! Jij wint… Maar deze is nog iets duurder denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Meid toch! Kusje erop en dan lekker slapen oke? Morgen denk je er weer heel anders over :kissing_heart:

1 like

Je kunt jezelf ook van alles aantrekken!

Maar als je verder nog een discussie wilt voeren mag je me altijd een PB sturen.

M’n M&M’s zitten overigens weer terug in het zakje!

Wat ik een ander in de mond leg zijn mijn zaken (en die van m’n vrouw, En die weet dat ik zeker niet gepest ben in de kleedkamer @marijn :sunglasses:)

3 likes

Kijk!!! Daar is onze hele god!!!

@anon50762135EV mag niet eens in z’n schaduw staan!

:pray:t3:

Tegen mij zei ze wat anders.

5 likes