Nieuw hier. Tudor black bay of doorsparen rolex?

Hallo goedenmiddag allemaal.ik zit al een week te kijken op dit forum. En betrap mezelf elke dag erop dat ik toch steeds ff kijk op me telefoon. Zit dus te twijfelen. zal ik een tudor black bay met blauwe bezel kopen. of toch doorsparen voor een rolex rond de 5500. 6000. Het liefst nieuw of nog in de stickers en ongedragen. Wordt tijd voor een echte klok want dit kan egt niet meer. mvg menno.

1 like

1 like

Kan prima hoor :wink:

Welke Rolex zit je aan te denken? Een nieuwe Sub ga je niet redden voor 5/6k. Een jong gebruikte moet wel lukken (is mij ook gelukt, was nog geen jaar oud en -0 beschadigingen).

Je kunt een tussenstap nemen naar een Black Bay, heb ik ook gedaan, maar uiteindelijk ga je hem dan toch weer verkopen als je eigenlijk een Sub wil. De Black Bay is erg mooi, maar toch vrij “dik” op de pols t.o.v. een Sub.

Sub vind ik erg mooi . Maar deze ook.

2 likes

Rolexen zijn er naast dat ze kwalitatief goed zijn
overwegend in 2 smaken, :imp:

1. saai
  2. lelijk

dus ik zou nu voor de black bay gaan,
maar nog liever voor 5 of 6 horloges van rond de € 1000,-

:innocent:

18 likes

hahaha!

Hahah oke welke 5 zouw je halen dan.

2 likes

:sweat_smile: Elk horloge heeft een charme , niks mis mee.
Die OP 39MM met blauwe accenten is gewoon super! , moet lukken voor 4500.

Die vervolgens bij elkaar 1500 of meer afschrijven :smirk:

Ik heb een sea-dweller gehad en heb daarna diverse andere gehad, waaronder de BB. Hij kon het gemis niet compenseren. Doorsparen dus!

3 likes

Stap terug is natuurlijk moeilijk. TS moet nog beginnen dus kan makkelijk eerst een BB kopen en dan doorstappen naar een Submariner of Sea-dweller.

1 like

Niet als je tweedehands koopt :wink:

4 likes

Sea dweller vind ik ook mooi. Maar de nieuwe spreken mij niet aan beetje rond het jaar 2000.erg mooi. Persoolijk

Ja kwantiteit altijd boven kwaliteit!

@Menno023 De Oyster Perpetual is erg mooi inderdaad, en moet nieuw haalbaar zijn voor je budget. Maar wel een heel ander horloge dan de Black Bay? Kun je niet beter eerst kiezen wat voor een type horloge wil hebben??

6 likes

Waarom begin je niet lekker met klokjes in het 300 a 500 euro segment en flipper je jezelf lekker richting die 5000 piek horloges? Nu sla je heel veel leuks ‘onderweg’ over…

12 likes

Ik had ook het oude model. Wat mij betreft dé Rolex. Voor de zekerheid nogmaals: wat mij betreft.

1 like

Ja daar zit wat in denk ik :wink:

Hoe was het de laatste tijd ook alweer met die leden, 5000 piek klokjes voornemens en de uiteindelijke foto’s? Weet jij dat nog Walter?

1 like

Nee wordt hier niet vrolijk van kijk 300 euro. Bah

1 like

Candide die het advies geeft lekker te flipperen … :laughing: :thumbsup:

4 likes

hahaha

dit wordt een leuk topic, dat heb ik nu al in de gaten…

als jullie even wachten rij ik zo via de supermarkt (bier, chips) naar huis :wink:

7 likes

Hahah… Ik wacht op een mooie SKX aanwinst ofzo straks :slight_smile:

2 likes