Nieuw hier. Tudor black bay of doorsparen rolex?

Hahah zit al klaar met het wijntje te wachten op het avond eeten.vrouw is bijna klaar. Maar zonder dollen. Wil een echte klok en elke dag als ik hier kijk.wordt de keuze moeilijker.

Wat is dit nou weer voor statement :upside_down:
Wat een topic.
Het is dat mijn mama mij heeft geleerd geen chips doordeweeks te eten maar anders…

2 likes

Welke ik zou nemen … nou iets van Hamilton een paar Alpina’s een Junghans een Aristo / Fortis totdat het budget op is.
en dan nog een leuk Prisma Quartz horloge

1 like

ja dan kun je die rommel onder de 3000 euro beter laten schieten, daar zit weinig tussen

ja dat snap ik

HF is echt niet goed voor je horloge gemoedsrust…

3 likes

die bus Pringles had je anders bij mij thuis snel te pakken toen je de GW5000 kwam bekijken

4 likes

Jonge… Straks leest mn moeder dit nog…
Bovendien wordt ik altijd rete agressief van pringles bussen omdat ze te smal zijn voor mn klauwen. Maar dat is een ander verhaal.
On topic jongens: Waarom probeer je geen MK?

1 like

je bedoelt dat je klauwen zo groot zijn dat je een zak Lays nog helemaal open moet trekken om er in te komen…

een wat?

2 likes

nou dan ga jij op vakantie met 1 klok van 6000 om je pols 1 klap op het hoofd en je bent 6000 kwijt,
mij moeten ze 325 x voor m’n kop slaan willen ze het zelfde bedrag binnenhalen

:yum:

6 likes

ik zou dan toch liever 1 keer op m’n hoofd geslagen worden als ik mag kiezen.

26 likes

hahahaha! Ja je hebt me door :rolling_eyes:

2 likes

Schiterend die .mk ga er gelijk 5 halen…

3 likes

nou 325 x betekent toch dat ik 40 dagen per jaar kan revalideren
dus dat is wel genoeg

:joy:

Dit Topic is te gek! :smiley:[quote=ā€œCarpe_tempus, post:28, topic:85892ā€]
jij op vakantie met 1 klok van 6000 om je pols
[/quote]
Dit is ooit geprobeerd … het lukt ze toch niet.

2 likes

Denk er eens hƩƩl goed over na wat je met die 5 Ơ 6 k allemaal voor lekkers kan kopen :wink:

enzovoort enzoverder …

4 likes

Seiko gs snowflake. Vind ik erg mooi.

Zeker een sub kopen classic. Gewoon doen en elke dag genieten :+1:. Die van mij elke dag om sinds 2011 andere behoudens mijn seiko monster (werkhorloge ) krijgen geen polstijd

1 like

Volgens mij is de leukste Rolex die tweedehands ook nog redelijk betaalbaar is de Explorer II. Die komen nog wel eens voorbij voor 3500.

1 like

Kan egt niet meer…

Bob, gewoon een Omega sticker op je case en je bent klaar.

als ik naar. me rolex kijk dan denk ik tog. dat me rolex beter als een tudor is want deze is tog bekender als de tudor. maar 2000. 3000 is zeker beter als 5000. 6000.

10 likes