Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al een geruime tijd mee op dit forum. Nadat ik laatst de Omega van Yoeri40 heb overgenomen heb ik tevens besloten om mee te praten over de vele onderwerpen die hier voorbij komen. Zelf woon ik in het westen van dit prachtige land en hou van aparte horloges. Vandaar dat mijn keus viel op het led horloge van Yoeri40. Hierbij een zelfgeschoten foto:
Daarnaast heb ik nog een Corum Bubble en als “daily beater” loop ik vaak met een citizen duikhorloge met stalen band en lichtgevende gele wijzerplaat. En last but not least ben ik ook aan de Parnis geraakt. Ik heb een dikke U-Boat versie van 50mm. Het enige irritante is de zeer kleine opwindkroon van dit horloge. Duidelijk te merken dat deze kast ooit bedoeld was voor de vele quartz modellen die ooit geleverd zijn. Ik hoop veel plezier hier te hebben op dit forum en veel te mogen leren over de verschillende horloges en horlogemerken.
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.
Voor deze Parnis U-Boat ben ik op zoek naar een nieuw baasje. Ik heb zelf al een hele tijd een gebruikte Seiko Monster band (ik zoek dus nog een Seiko Monster!!)liggen dus als iemand evt. een ruil wil maken hou ik me warm aanbevolen.