Nieuw hier

Hallo allemaal,

Sinds een kleine maand is mijn interesse in het horlogewereld gestegen. Ik heb nu een Orient Bambino gen2 V2, een Seiko SRP77j1 aangeschaft en gisteren was mijn doel om een Seiko Presage aan te schaffen via MP. Verder kijk ik vooral op youtube naar TGV Urban Gentry kanaal. Ik vind het heel leuk om hiermee bezig te zijn, er gaat een wereld open als ik al die verschillende leuke horloges zie.

Voor de Seiko Presage heb ik gisteren een deal gemaakt en wilde ik nog voordat ik het bedrag zou overmaken uitzoeken wat voor een horloge het was. Per toeval kwam ik het horloge tegen hier op het forum, schijnt dat de aanbieder (lees oplichter) op MP alles heeft gekopieerd en was ik bijna de klos.

Ik wist totaal niks af van dit forum, heb meteen een account aangemaakt een en al aangekaart bij de topic die over misbruik etc. gaat. Wat bof ik dat ik per toeval dit heb getroffen. Ik heb op MP al een melding gedaan voor die oplichter. Triest dat er dit soort mensen zijn die zulke praktijken uithalen.

Ik zal de komende tijd mijzelf orienteren op het forum, ik zag wel dat ik geen berichten kan sturen. Hopelijk kan dit nog wel mogelijk gemaakt worden.

Bedankt voor het lezen en een fijn weekend toegewenst.

Mvg,

Nuri

22 likes

Welkom op het hf !!!

1 like

Beste Nuri,
Welkom op het forum.
Wij werken met zgn trustlevels. Dat betekent dat je pas na een tijdje berichten kan sturen en bijvoorbeeld ook nog niets kan verkopen.
Als je gewoon meedoet op het forum en de regels doorleest krijg je vanzelf meer mogelijkheden.
Veel plezier!
Jur
En oh ja, je marktplaats ervaring is nou precies waarom we hier met trustlevels werken. Om dat te voorkomen!

2 likes

Mijn beste,

Vervelende situatie op MP!!
Desniettemin, je bent hier aan het juiste adres.
Van harte welkom dan ook Nuri, binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Geen horloge, wel dit leuke en nuttige forum ontdekt. Wees welkom!

2 likes

Nuri. Welkom en veel plezier op ons mooie forum. Fijn, dat je jouw nare ervaring met ons wilde delen.

1 like

Zonder geluk vaart niemand wel…

Welkom.

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom

1 like

Heren, dank jullie wel allemaal voor de warme welkom!

Beste Nuri,

Welkom en veel plezier op het forum. Heb aan de zijlijn merken over het marktplaats verhaal, gelukkig zag je het op tijd! Heb het zelf ooit eens meegemaakt en het blijft vervelend als mensen je zuurverdiende geld op deze manier afhandig maken!

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom bij een forum met een prachtig virus :wink:
Horloges…

1 like

Welkom Nuri, veel plezier op het HF.

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom en mooi dat je nog op tijd was zodat je bent behoed van leergeld.

1 like

Welkom!

Beter horloges hier op HF kopen :+1:
Veel plezier hier!

Dat MP wordt steeds meer een paranoia toestand.
Laatst kocht ik hier in de buurt een wha wha pedaal.
Die jongen had z’n hele huis gebarricadeerd en dat
terwijl ik een hele betrouwbare en aardige jongen ben :disappointed_relieved:

1 like

Welkom :sunglasses:

1 like

Welkom, veel lees en deelplezier :+1:

1 like