Nieuw hier...

Op zoek naar mijn eerste Seiko hier toevallig terecht gekomen. In 1e instantie voorkeur voor een Monster (zwart) op het oog, echter de blauwe Seiko 5 sports of de SKX007 kriebelen ook wel… :slight_smile:

Inmiddels heb ik Rob van Monsterwatches een tweetal mailberichtjes gestuurd. Ik zag heel veel goede reviews over hem. Ik heb nog niets gehoord van hem. Iemand een idee…? (Of alternatief…?)

Groeten,
Peter

Ik zal de reactie even afwachten, ROb is ook wel eens druk denk ik, het is zoizo een betrouwbare verkoper.

Welkom hier trouwens, Monster zou ik zoizo doen, nog nooit spijt van gehad dat ik die gekocht heb, echt een topper!

Welkom,

Heb toevallig vandaag mijn zwarte monster van Rob mogen ontvangen. Een super fijn zittend en mooi horloge! Aanrader dus.

oh en over het feit dat hij niet reageert: even afwachten en anders over een weekje weer een mailtje sturen (was bij mij namelijk ook het geval)

Welkom!

Monster moet je zeker doen.
Geef Rob wat tijd. Het komt wel goed…

Ik ben ook dol op m’n Monster. Maar ik vind persoonlijk dat een Monster minder geschikt is als een all-rounder. Vind ik em wat te stoer voor. Een skx007 vind ik dan uhm… meer multi-draagbaarder.

Als het je te lang duurt kun je het misschien ook bij Gerrit Nanne proberen. www.besttime.nl of kijk op Marktplaats

Klopt helemaal. Op zich vind ik dat ook het mooie aan de 007. Nu moet ik zeggen dat ik voor het merendeel casual kleding draag
Voor specifieke gelegenheden als de Monster niet geschikt zou zijn… Wellicht reden om nog een leuk klokje aan te schaffen :slight_smile:
Ik wacht even af. Eigenlijk wil ik in juli eens gaan kijken op ‘de rikketik’. Wellicht dat ik dan pas wat aanschaf. Heb ik ook een missie om er heen te gaan. (Vanuit Limburg)

Rob staat altijd op de Rikketik.
En een monster kun je altijd dragen, of op staal, oranje nato, rubber, of zoals ik nu, op een beige leren band, ineens een heel ander horloge!

Welkom!

Mjah kenne van alles aanrade hier maar ja kijk het blijft toch je eigen smaak die bepaalt wat je gaat dragen, en wanneer.

Eerlijk gezegd vind ik uitspraken als :“Ik vind m’n Seiko Monster wat te heftig om als elke-dag-horloge te dragen” totale bull-poep!
Who cares! Als jij je Monster een mooi klokje vindt dan draag je hem wanneer je wil! Of het nou naar je werk is, naar een trouwerij, of naar een doe-vakantie. Het is toch jouw pols en jouw klok, die JIJ gekozen heb omdat je 'm zo mooi vond… :slight_smile:

Hallo,

welkom op dit fantastische forum!
De SKX007 is een fantastisch apparaat, ik heb 'm op dit moment zelfs om. Hij komt van Rob, en is flink gemodificeerd…

De zomerse 007 aan de linker kant is van mij, de andere van vrouwlief.

Succes & Tabee

ticothijs82 Schreef:

Hallo,

welkom op dit fantastische forum!
De SKX007 is een fantastisch apparaat, ik heb 'm
op dit moment zelfs om. Hij komt van Rob, en is
flink gemodificeerd…

http://i977.photobucket.com/albums/ae258/ticothijs
82/Seiko/IMG_7510.jpg

De zomerse 007 aan de linker kant is van mij, de
andere van vrouwlief.

Succes & Tabee

Ik zie het gemodificeerde er nie aan…

whahaha ding is nauwelijks nog te herkennen als 007!
Mooi spul man ! (tu)

PS zit die lumpy band echt zo lekker en comfortabel als je overal leest?
Benk wel benieuwd naar eigenlijk, real world experiences…
(tis tenslotte nie niks wat dat ding kost…)
Is het echt een vooruitgang (qua comfort) t.o.v. de gemiddelde standaardband van Seiko, of kan je daar niks over zeggen?
Kan jij mij trouwens zeggen wat die band weegt?

Welkom en zoals al zo vaak eerder gezegd kun je met een monster niet fout gaan.

Welkom op het forum.

psch Schreef:

Klopt helemaal. Op zich vind ik dat ook het mooie
aan de 007. Nu moet ik zeggen dat ik voor het
merendeel casual kleding draag
Voor specifieke gelegenheden als de Monster niet
geschikt zou zijn… Wellicht reden om nog een
leuk klokje aan te schaffen :slight_smile:
Ik wacht even af. Eigenlijk wil ik in juli eens
gaan kijken op ‘de rikketik’. Wellicht dat ik dan
pas wat aanschaf. Heb ik ook een missie om er heen
te gaan. (Vanuit Limburg)

Kijk idd rustig rond. De helft van de fun vind ik in de quest naar een horloge.

Enneh, begrijp me niet verkeerd. De Monster vind ik een topklok, de doordachte constructie, de solide band en de solide stalen bezel vind ik geweldig. Het horloge heeft al veel te verduren gehad, maar de krasjes op de metalen bezel vind ik totaal niet storend, tegenover 1 mini krasje op de zwarte bezel van bijv. een 007.

Bukkem Schreef:

Eerlijk gezegd vind ik uitspraken als :“Ik vind
m’n Seiko Monster wat te heftig om als
elke-dag-horloge te dragen” totale bull-poep!
Who cares! Als jij je Monster een mooi klokje
vindt dan draag je hem wanneer je wil! Of het nou
naar je werk is, naar een trouwerij, of naar een
doe-vakantie. Het is toch jouw pols en jouw klok,
die JIJ gekozen heb omdat je 'm zo mooi vond… :slight_smile:

Natuurlijk vind ik ook dat ieder voor zich bepaald wat ie mooi vind en wilt dragen. Sommigen vinden een duiker of ander sportieve klok niet onder een pak horen. Daar laat ik mij niet door afleiden.

Mijn uitspraak was ook een persoonlijke mening en bedoeld als een heads-up voor iemand die er misschien niet bij stil heeft gestaan. En uiteindelijk eigenlijk misschien er ook zo over denkt. Of niet. Ook prima.

Hallo Peter,

Allereerst welkom hier.

En zoals al eerder is vermeld, gewoon voor het Monster gaan.
Met een Monster kan je niet fout zitten, unieke design, robuste uitstraling.

Zelf heb ik mijn Monster (met saffier) ook bij Rob vandaan.
Over de service van Rob niets dan goeds.

Met vriendelijke groet,

Herman

Bukkem Schreef:

Welkom!

Mjah kenne van alles aanrade hier maar ja kijk het
blijft toch je eigen smaak die bepaalt wat je gaat
dragen, en wanneer.

Eerlijk gezegd vind ik uitspraken als :“Ik vind
m’n Seiko Monster wat te heftig om als
elke-dag-horloge te dragen” totale bull-poep!
Who cares! Als jij je Monster een mooi klokje
vindt dan draag je hem wanneer je wil! Of het nou
naar je werk is, naar een trouwerij, of naar een
doe-vakantie. Het is toch jouw pols en jouw klok,
die JIJ gekozen heb omdat je 'm zo mooi vond… :slight_smile:

Je snapt het effe niet, velen van ons hebben een vrouw of man thuis, dit is het ideale excuus om er een horloge bij te moeten kopen, wij grijpen die kansen gewoon, let op.

We moeten naar een bruiloft, maar ik heb geen horloge die bij mijn expres gekochte groene stropdas past…dan zeg je shit ik koop een groene stropdas maar ik heb geen bijpassend horloge…

Snappie!

En denk er om: bij een bruin horlogebandje horen bruine schoenen!:slight_smile:

Bukkem Schreef:

PS zit die lumpy band echt zo lekker en
comfortabel als je overal leest?
Benk wel benieuwd naar eigenlijk, real world
experiences…
(tis tenslotte nie niks wat dat ding kost…)
Is het echt een vooruitgang (qua comfort) t.o.v.
de gemiddelde standaardband van Seiko, of kan je
daar niks over zeggen?
Kan jij mij trouwens zeggen wat die band weegt?

Hallo,

de lumpy band is fantastisch, lekker degelijk en zwaar. Die zwaarte is goed, want daardoor hangt het horloge mooi in balans om de pols. De SKZ007 incl. lumpyband (polsomtr. 18cm) weegt 177 gr. Een losse niet ingekorte lumpy weegt ca. 110 gr.

cheers