Nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik lees hier nu al een tijdje mee, dus ik vond het wel tijd worden om eens een account te maken en mijzelf voor te stellen. Ik ben Lars, 24 jaar oud en kom uit de omgeving van Maastricht. (Zijn er nog meer forumleden uit deze omgeving?)

Op dit moment maar 1 horloge in de collectie, namelijk een Christopher Ward C60 Trident in 38mm (oude logo). Dit is ook mijn allereerste horloge. Precies drie jaar geleden tweedehands gekocht en nog steeds erg blij mee! Destijds op een leren bandje gekocht maar later toch een stalen & croco band erbij gekocht. (Door de goede service van Christopher Ward nu twee croco banden voor de prijs van een.)

Aangezien ik bijna klaar ben met de studie ben ik mij al een tijdje aan het oriënteren naar een tweede horloge. Ik blijf terug komen op de Omega Seamaster Aqua Terra (38.5mm). Maar de Seamaster diver spreekt mij ook aan, al ben ik bang dat de 41mm versie iets te groot is voor mijn kleine polsjes :grinning:. Maar door ze gewoon eens te gaan passen kom ik daar snel genoeg achter natuurlijk.

Genoeg gepraat, tijd voor een foto!

36 likes

Dat kan ik mij niet voorstellen. :thinking: (:wink:)

Hé, welkom bij de club!

1 like

Welkom

Welkom :+1:

Mijn beste,

Lars, van harte welkom binnen de contouren van dit smaakvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Leuk, de oude trident! Welkom hier.

Ik zat er naar te loeren in de tijd dat ik 38mm te klein vond, zo’n drie a vier jaar geleden. Mooi om eens wat anders te zien.

Welkom hier :+1:

Welkom naamgenoot! Ik kom ook uit Limburg (Heerlen welteverstaan). Mooie CW trident heb je :sunglasses:

De Omega’s die je noemt zouden beide mooie toevoegingen aan je collectie zijn. Inderdaad gewoon eens gaan passen!

Welkom en groetjes uit Geleen.

Lars, welkom op HF!

Welkom op het Horlogeforum! :beers:

Welkom Lars. En mooie Christopher Ward!

Welkom

Welkom!

Groeten uit het heuvelland (tussen Heerlen en Maastricht in)

image

Welkom Lars!
Mooie CW en een AT op de verlanglijst👍
Veel zelfbeheersing gewenst!:grin:

Welkom en geniet van al het moois hier :+1:. Nice watch :ok_hand:

Welkom! Die CW met oud logo vind ik erg mooi! Heel veel plezier hier.

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

image