Ik lees hier nu al een tijdje mee, dus ik vond het wel tijd worden om eens een account te maken en mijzelf voor te stellen. Ik ben Lars, 24 jaar oud en kom uit de omgeving van Maastricht. (Zijn er nog meer forumleden uit deze omgeving?)
Op dit moment maar 1 horloge in de collectie, namelijk een Christopher Ward C60 Trident in 38mm (oude logo). Dit is ook mijn allereerste horloge. Precies drie jaar geleden tweedehands gekocht en nog steeds erg blij mee! Destijds op een leren bandje gekocht maar later toch een stalen & croco band erbij gekocht. (Door de goede service van Christopher Ward nu twee croco banden voor de prijs van een.)
Aangezien ik bijna klaar ben met de studie ben ik mij al een tijdje aan het oriënteren naar een tweede horloge. Ik blijf terug komen op de Omega Seamaster Aqua Terra (38.5mm). Maar de Seamaster diver spreekt mij ook aan, al ben ik bang dat de 41mm versie iets te groot is voor mijn kleine polsjes . Maar door ze gewoon eens te gaan passen kom ik daar snel genoeg achter natuurlijk.