nieuw hier

Hallo, ik ben nieuw hier, ze noemen mij Kampsie. Ben eigenlijk al jaren liefhebber van bijzondere horloges.
Van casio tot van der klauw. Maar die laatste valt buiten mijn budget.

Mijn laatste aankoop is een Germ
asian. Eigenlijk te duur voor zijn waar, maar als ik iets mooi vind, intereseert me dat niet zo veel.

Mooi horloge.(tu)
Welkom op het forum.

Hoi Kampsie,

Welkom op het forum, als je foto’s hebt, laat ze zien!

gr.Joep

Hoi Kampsie,

Van harte welkom.
Veel leesplezier.

Hoi Kampsie,

Welkom! Ik ben ook redelijk nieuw hier. Er is hier veel kennis en passie over horloges. Geniet er van.

Groet!

Welkom en een mooie binnenkomer. In elk geval een horloge dat ik nog niet eerder heb gezien. Top (tu)

Ik kwam dit horloge tegen, en kon geen betaalbaar alternatief van een gerenomeerd merk vinden. Goedkoop was deze Germasian echter niet, echter heb hem nu een week om en de kwaliteit lijkt in orde. Loopt netjes op tijd en ook de datum, dag en maand doen het goed.
De gangreserve is in elk geval Meer als 24 uur.

Made in germany staat er op, maar dat betwijfel ik.

Leuk forum dit, zie hier liefhebbers van rolex, die zonder morren een casio goedkeuren, top!

Ja welkom en heb je al gezien hoe sommige horloge’s worden opgeknapt?
Dat kan je vinden bij techniek. Ik kijk met bewondering
hoe een verloren gewaand horloge weer helemaal tot leven wordt gebracht.

Kampsie Schreef:

Ik kwam dit horloge tegen, en kon geen betaalbaar
alternatief van een gerenomeerd merk vinden.
Goedkoop was deze Germasian echter niet, echter
heb hem nu een week om en de kwaliteit lijkt in
orde. Loopt netjes op tijd en ook de datum, dag en
maand doen het goed.
De gangreserve is in elk geval Meer als 24 uur.

Made in germany staat er op, maar dat betwijfel
ik.

Leuk forum dit, zie hier liefhebbers van rolex,
die zonder morren een casio goedkeuren, top!

Ook namens mij v harte welkom.je laatste opmerking is ook n hoofddreden dat ik hier graag vertoef. Niks mis met rolex liefhebbers, maar vind de diversiviteit hier leuk.

Welkom bij de horloge fanaten :~

Mijn beste,

Kampsie, van harte welkom op dit mooie, energieke en ook leerzame horlogeforum.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom en veel plezier toegewenst.

En ook welkom op deze leerzame site. Het verschil tussen horloges welke inderdaad uit Duitsland komen en welke niet, zal je snel duidelijk worden :wink:
Een site die hier niet mag worden genoemd (Horloge2Vandag zullen we maar zeggen…) had dit horloge op 23-4 voor €169.95. Hoop niet dat je veel meer hebt moeten dokken :X

Nee zoveel heb ik niet betaald, 120 euro. Zal die misschien nog niet waard zijn, maar ach, ik vind hem mooi en hij straalt zeker wel kwaliteit uit, is ook meteen de zwaarste horloge die ik ooit gehad heb…:smiley:

Welkom en ik ben benieuwd wat je nog meer in je verzameling hebt op het moment.
Foto’s zijn altijd welkom :slight_smile:

Dat doet me goed om te horen. Theorama’s webshop vraagt er €699 ex. verzenkostem voor, dus…