Nieuw hier

Hallo ,
ik ben nieuw op deze site , heb reeds lang een gezonde interesse in uurwerken .
vandaag de dag koop ik vn speciale uurwerken . Mijn beide ouders zijn onlangs overleden , zodoende kreeg ik een verzamelbak van uurwerken in mijn bezit .
veel vintage , uurwerk merken waar ik nog nooit van gehoord had , en oa pontiac , tissot enz
hopelijk leer ik hier wat over bepaalde merken en kan ik ze online op 2de hands be aanbieden .
greetz
Me-OSIRISM

19 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

haha great … ik verzamel vn bizarre uurwerken , oa starck en TOKYOFLASH
nu kreeg ik een bak vintage uurwerken toegeschoven en zocht ik wat raad over …
thx 4 the welcome card hehe

:+1:

Welkom…:+1:

Ehm … sigaren ??? en tijd dat gaat heel lekker samen vind ik VN zakhorloges , heb nog maar eenmaal (2 stuks ) cohiba of zoiets gerookt was op een verjaardag fuif en er lagen plateaus met sigaren voor de genodigden . Theologie ? ook very nice ? ik hou van oude culturen ,sumer , egypte, apocrypha , pseudepigraphy , manchean , hermes , etc … great … en art deco is mijn ding … alles wat met de tijd te maken heeft

1 like

thx

Ehm … sigaren ??? en tijd dat gaat heel lekker samen vind ik VN zakhorloges , heb nog maar eenmaal (2 stuks ) cohiba of zoiets gerookt was op een verjaardag fuif en er lagen plateaus met sigaren voor de genodigden . Theologie ? ook very nice ? ik hou van oude culturen ,sumer , egypte, apocrypha , pseudepigraphy , manchean , hermes , etc … great … en art deco is mijn ding … alles wat met de tijd te maken heeft

1 like

Grazie

Welkom Me-OSIRISM

Welkom op het forum.

Bedankt great

mercikes

Welkom!

Welkom op HF :+1:

hehe mercikes

Hartelijk welkom!

hey thx

Welkom!