nieuw hier

beste mensen , onlangs deze site tegen gekomen ,mijn bedoeling hier is om een verzameling van 6 stuks aan te leggen .
momenteel de rolex bluester , omega seamaster ( laatste james bond editie) ,breitling superocean in bestelling ,en een G-Shock CasiOak Bronze Phantasm in bezit
ben nog op zoek naar een rolex explorer 2 wit ,en die staat te koop op jullie verkoopsgedeelte maar kan die persoon geen PB sturen.
Hoe doe je dit ?

17 likes

Bijvoorbeeld door in dit topic een berichtje te richten aan deze persoon met een @ ervoor. Dus: @pierewiet, zo doe je dat. Dan ziet de persoon in kwestie dat hij/zij een bericht heeft en kan hij/zij hierop reageren.

Welkom op Horlogeforum, trouwens!

Welkom hier bij HF !
We zijn gek op foto’s

Welkom op het mooie HF Christoph en veel plezier hier gewenst!

Welkom op het forum :smiley:Al druk bezig lees ik :ok_hand: Toon het resultaat gerust !

Welkom en geniet van dit mooie forum en laat je niet gek maken door de dagelijkse trollen 🤌🏻

Welkom hier!

@ExplorerR , kassa 2 alstublieft…

2 likes

Welkom…:+1:

Welkom op het forum

Evenals @ray1981… iemand die een Explorer 2 Polar zoekt :bellhop_bell:

1 like

Welkom, pierewiet! Indrukwekkend lijstje bestellingen. Je laat er geen gras over groeien. Benieuwd naar de Nieuwe Aanwinsten die hopelijk ook hier gedeeld mogen worden.

Welkom :vulcan_salute:t2:

image

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst.

Welkom @Pierewiet! Als in de strip :thinking: :grin:

Heb je deze allemaal in bestelling of ? :smiley:

Welkom iig !! :wave:

Welkom!

Welkom op HF Christoph. Veel kijk -en leesplezier hier op het forum. En succes met het aanleggen van de verzameling

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier👋.
Veel leuks te zie en te leren.
O ja, we zijn inderdaad dol op foto’s :wink:

Welkom!