Nieuw hier

Beste Horlogeliefhebbers,

Als net nieuw aangemeld forumlid zal ik me even voorstellen.
Ik ben Joost en lees alweer een heel tijdje mee op dit forum, maar van aanmelden was het toch nu toe niet gekomen.

Mijn ‘collectie’ bestaat uit een oude Pulsar chronograaf (quartz), maar gelukkig kon ik die vorig jaar in de kast leggen want ik heb na lang nadenken, folders bekijken en overwegen een Maurice Lacroix Masterpiece Croneo aangeschaft. Ik kon mijn vrouw overhalen door voor haar een Rado te kopen (daarover zijn geloof ik de meningen wat verdeeld).

Voor de rest heb ik nog wel heel wat horlogedromen, maar of die ten uitvoer worden gebracht is nog maar de vraag.

Wel heb ik voor de warme zomerdagen een Alpha -inkoopactie- Sub besteld, want al dat zweet is niet echt bevordelijk voor mijn crocoband.

welkom hier ! de ML is een mooie klok. En wat een goede keuze om de alpha te kopen :wink: ik heb er zelf ook een besteld :smiley:

Welkom!

Welkom hier! Enne… voel je vrij genoeg om eens een foto te plaatsen van die ML. (tu)

welkom …

Welkom, Ml is een prachtklok

Welkom! En zoals Paul G. al zei: we zijn gek op foto’s hier! :slight_smile:

Welkom :slight_smile:
En indd… een fotootje van je mooie klok zou leuk zijn…

Welkom !

Groet,
Werner

Hallo Joost,

Welkom bij de club en veel horloge-plezier

Gr.JanJ.

Hartelijk welkom en veel plezier op dit forum.

Groeten, Tom V.

Citaat: Ik kon mijn vrouw overhalen door voor haar een Rado te kopen

Heb ik ook gedaan, werkt goed he?

Welkom hier!

Ja, hcptdg,

We hebben vorig jaar in Samnaun een dubbelslag geslagen, ze twijfelde nog tussen de linker en de rechter Rado, maar het is de rechter geworden.