Nieuw hier.

Al een tijdje actief op “het andere forum” (DZVL) en al een hele lange tijd passief aan het meelezen op dit forum. Vandaag dacht ik dat het toch eens tijd werd om me te registreren. Qua verzamel interesse ben ik vrij rechtlijnig, ik ben namelijk helemaal wild van Omega horloges en kan mijn centjes niet kwijt aan een ander merk. Wel heb ik veel waardering voor andere merken en geniet ik van het enthousiasme bij nieuwe aankopen van forumleden.

Groet, Roel

Welkom Roel !

1 like

Welkom op dit forum. En een Alpha is echt niet zo duur hoor;).

Groeten TomV.

Welkom en je kunt een slechter merk uitkiezen om wild van te zijn!

Mijn beste,

Van harte welkom op dit formidabele forum. Je zult het hier snel naar je zin hebben.
En wat betreft het gerenommeerde horloge merk ‘Omega’, tja, daar kan ik alleen maar grote bewondering voor koesteren.
Succes, en ik hoop nog veel van je te horen en natuurlijk de mooie foto’s te kunnen bewonderen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

@Tissot62: iemand met zo’n alias kan ik natuurlijk alleen maar snel tegenmoet komen:

Zoiets vind ik bijvoorbeeld leuk:

En dit vind ik prachtig:

Tsja…en hier heeft mijn pa me mee besmet en daar ben ik dol op:

Groet, Roel

Krabong Schreef:

@Tissot62: iemand met zo’n alias kan ik natuurlijk
alleen maar snel tegenmoet komen:

Zoiets vind ik bijvoorbeeld leuk:

En dit vind ik prachtig:

Tsja…en hier heeft mijn pa me mee besmet en daar
ben ik dol op:

Groet, Roel

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 11/08/2007
22:04 door Krabong.

Mijn beste,

Prachtige foto’s, schitterende horloges, mijn complimenten. (tu)
Dat beloofd nog wat voor de toekomst.

Orologio Signaturis Temporis

Welkom alhier, Roel.

Inmiddels een hele mooie collectie Omega’s.

Fraaie collectie,

Arjay

Snuffel hier al enkele maanden rond maar heb me mede door dit bericht toch meer eens geregistreerd en wel hierom:

  • Om m’n pols draag ik momenteel een Seamaster
  • Op de oprit staat een 159
  • En mijn naam is (ook) Roel

Dag Beut,

Welkom hier en veel plezier. Een foto van de Seamaster is zeer welkom…(tu)

Mijn beste,

Ook jij van harte welkom op dit formidabele forum. Je zult hier snel je draai hebben gevonden.
Succes, op de weg naar de ware “horlogerie collectionneur” :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hallo Roel,

Die Seamaster is natuurlijk wel het topstuk uit je collectie, vooral de arm waaraan hij prijkt is natuurlijk een Toparm, Punt! :slight_smile:

Welkom hier!

hans cp

Zal ik andermans topic dan maar even “vervuilen” met mijn Alfa & Omega?

Groetjes,

Beut

Beut, met zulke plaatjes mag jij al mijn topics “vervuilen”. Welkom! En die Seamaster staat hoog in mijn wishlist en zal er ook ooit komen!

Ook hartelijk welkom op dit forum Beut. Die Seamaster is een beauty.

@Krabong: ik heb niet veel met auto’s dus zat ik bij jouw introductie absoluut niet aan iets op vier wielen te denken toen je het over een Alfa had. Ik dacht dat het een typo-tje was, niet waar dus. Dat is me nu na de introductie van Beut wel duidelijk. Ga ik effe nat:(.

Maar evengoed: veel rijplezier allebei:).

Groeten, Tom V.

('k Heb geen oprit, maar wel een Kangoo)

Moet je een keer bij Krabong op zijn oprit gaan kijken… Lachen :slight_smile: :slight_smile:

hans cp (je moet er geweest zijn om te kunnen oordelen :slight_smile: )

159, Tipo, Kangoo??

Alfa en Omega: het begin en het einde. Voor mij is Omega helemaal het einde… Ik heb niets met auto’s, ik heb er een omdat ik die nodig heb voor mijn werk. Alle kosten aan dat ding gaan af van mijn horloge budget…

Jullie kunnen overigens altijd nog naar www.autoforum.nl

Hoi, van harte welkom en veel plezier, en omega, het zou erger kunnen,:wink: :wink:
gr. john