Nieuw hier

Ik heb vandaag ook men eerste automatisch horloge aangeschaft :wink:

De Seiko SNZF17 met saffierglas , had budget van max 200 maar heb deze na een aantal weken surfen op 2de hands site gevonden en kunnen overnemen voor de helft van de nieuwprijs en nog maar 9 maand oud. Als het me bevalt volgt er wsslk snel een higher endā€¦

Eigenlijk is de liefde voor horloges al een jaar of 7 geleden begonnen met een vrij mooie Rodania chronograph die ik cadeau had gekregen van ondertussen men echtgenote, deze heb ik met zoveel liefde gedragen maar vond het tijd voor iets nieuwsā€¦

Heb al veel mooie uurwerken zien passeren op het forum en ga hier nog veel bijleren

Aan allen een super 2016 gewenst!

Bart

Cu

Bart

2 likes

Welkom :grinning:

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Mijn beste,

Bart, van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!
En wat betreft je eerste automaat,
een goede keuze.:+1:
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom Bart.

Men = mā€™n of mijn :wink:

Fotoā€™s van je horloges vinden we altijd wel erg leuk hier! :ok_hand:t2:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom :clap:
En fotoā€™s kunnen we altijd waarderen :wink:
Veel plezier hier.

Pieter.

1 like

fotoā€™s volgen hoor maar de batterij van mā€™n :wink:gsm heeft niet voldoende jus om fotoā€™s te maken met gebruik van de flitser.

1 like

Welkom

1 like

Welkom, met ā€˜menā€™ bedoel je ā€œmijnā€ of ā€œmā€™nā€? Men zegt het namelijk misschien wel zo, maar schrijft het niet zo. Seiko is altijd een prima keus. Een prettig 2016 gewenst! :+1:

Hallo Bart, welkom

Mijn , 25tien had me ook al wat wijzer gemaakt :wink:

1 like

Oeps, my bad, had ik overheen gelezen. :blush:

1 like

Geen probleem hoor, ik leer graag bijā€¦

39 minuten later, laat die flitser maar eens zijn werk doen! Ik ben wel benieuwd naar je mooie horloge :slight_smile:

Ik was het net aan het overwegen :laughing:

Nouuuuuu dat is het overwegen niet waard hoor. Ik denk dat iedereen hem wel wilt zienā€¦

DƔt hoor ik graag! :confetti_ball:

Welkom en veel plezier hier!

2 likes