Nieuw hier

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ik volg al een tijdje de berichten hier en heb besloten ook maar eens mee te gaan praten. Ik werk zelf op Schiphol bij een grote luchtvaart maatschappij. Daarnaast speel ik in een extreme metal band. Ik ben daar de gitarist en “zanger”. Zijn er hier meerdere die naast de passie voor horloges ook metal als passie hebben. De muziek die we maken ligt in de lijn van Napalm Death etc.
Mijn horloges zijn nog niet zoveel op dit moment. Ik heb een mooie Fortis automaat (Spacematic) en een Tag Heuer 2000. Daarnaast nog een militair horloge (Special Forces CD) en wat Russische handwinders.

Rammstein is waarschijnlijk niet de band die je met metal associeert, maar de enige band die qua muzieksmaak bij die van jou ligt, is Rammstein (en wellicht Tool, maar da’s ook niet echt metal).

Heb je foto’s van je collectie?

Hallo, welkom op dit tijdloos forum!
Zo te zien zit je dicht bij het vuur i.v.m het werken bij een luchtvaartmaatschappij.
Wij hopen nog vele mooie foto’s te zien van je collectie.
Groeten
Jack Willen

welkom welkom… foto’s van je collectie is altijd welkom :wink:

Welkom op dit leuke horlogeforum, Centriod. Wat horloges aangaat komen we misschien wat overeen, ik heb ook een Fortis (Cosmonauts) een military MWC en een paar Russen. Maar de muziekstijl komt absoluut niet overeen:) ben meer van klassiek (barok tot romantisch), ik hoor wel eens metal bij mij thuis van m’n oudste zoon. Maar ik ben altijd blij als de cd is afgelopen;).

Welkom en ik houd ook van stevige muziek. Rammstein vind ik top. Aangezien ik ook gitaar speel heb ik een voorliefde voor artiesten als Steve Vai en Joe Satriani. Santana en Clapton zijn ook geweldig natuurlijk.

wees welkom op dit prachtige forum ,ik deel je muziek keuze niet maar hoop veel post en fotoos tezien op dit forum gr hans

Rammstein rules!!! Van hun heb ik echt alles.

Ach, beetje Fentanyl op z’n tijd…
http://www.fentanyl.nl
Jur
ps, enne, welkom he?

Welkom.

Ik pingel al een jaar of 20 wat op de bas - hier een (slechte) foto van twee van mijn hobby’s

Rammstein kon ik niet meer horen na een jaartje carpoolen met een - kennelijk - grote fan :slight_smile:

groet
Mark

Centroid Schreef:

Rammstein rules!!! Van hun heb ik echt alles.

Ik ook. Vooral de live concerten zijn geweldig.

Welkom Centroid!

Welkom hier op dit fraaie forum! Enne… met Rammstein is inderdaad niets mis! (tu)

Mijn beste Centroid,

Welkom op dit horlogeforum voor hoogvliegers.
Je zal je horlogevlucht hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.

Tja, en dan die muziek “extreme metal” ik heb er de encyclopedie even bijgehaald. Dus laten we het er maar op houden dat we allebei naast een passie voor horloge de liefde voor muziek delen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom hier.

Wel grappig dat de meeste reacties gaan over de muziek, en niet over die (mooie?) Fortis e.d.

Meestal wordt er over de overige hobby’s heengelezen hahaha

Veel plezier, en ik ben vooral benieuwd naar de foto van de Fortis en de special force

De special force heb ik hier te koop gezet. Ik wil gaan sparen voor een wat luxer horloge :wink: