nieuw hier

Hallo allemaal, ik heb hier en daar al een reactie gegeven op discussies maar toch nog even voorstellen. Ik ben Gijs, volg al een tijdje met genoegen dit forum en sinds een week een account aangemaakt zodat ik af en toe ook mee kan discuseren.
Ik ben een leek op horloge gebied, koop eigenlijk gewoon wat ik mooi of leuk vind, uiteraard binnen een acceptabel bedrag. Ik heb geen omega’s rolexen, o.i.d ander moois, maar ik las op dit forum dat je niet meetelt;) als je geen seiko hebt, dus sinds vorige week de trotse bezitter van een seiko kinetic diver. Uiteraard bij Rob gekocht. En omdat ik inmiddels ook begrepen heb dat jullie dol zijn op fotos bijgaand een overzichtje van mijn bescheiden collectie.

v.l.n.r.v.b.n.b
prisma (volledig titanium)
Marti (origineel van mijn opa)
Tauchmeister 1937
FuBu (For U By Us, modemerk van rapper LL Cool J)
Ledwatch
Seiko Kinetic
Casio Pro Trek
Suunto Observer
Breil
Breil Tribe

Groet,
Gijs

Welkom op dit forum Gijs. Je hebt in ieder geval al een kistje vol bij aanmelden en met zeker de helft gewaardeerde exemplaren, gemiddeld genomen(tu). Toen ik een account aanmaakte had ik een afgetrapte Omega en een goedkoop quartzklokje, waar, bij de aanblik hiervan, slechts experimenten met een destructieve inslag bij de overige forumleden boven kwamen drijven:D

Hi Gijs, welkom hier! Je hebt al een leuke collectie opgebouwd zie ik.

Welkom Gijs, leuk zo’n erfstuk van je Grootvader, hij ziet er (zo van deze afstand) goed uit. Loopt ie ook nog goed (beurtje gegeven bijvoorbeeld?) En ook nagedacht over een ander bandje, dit is zo’n fixoflex ofnie. :+

Mijn beste,

Welkom Gijs. Leuk je als nieuwe forumgenoot te mogen begroeten bij hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

En die tijd die heb jij gevangen in jou horlogebox met daarin een uiterst breed assortiment van mooie, stoere, historische en praktische horloges. Mijn complimenten.