nieuw hier

Hallo allemaal, ik heb hier en daar al een reactie gegeven op discussies maar toch nog even voorstellen. Ik ben Gijs, volg al een tijdje met genoegen dit forum en sinds een week een account aangemaakt zodat ik af en toe ook mee kan discuseren.
Ik ben een leek op horloge gebied, koop eigenlijk gewoon wat ik mooi of leuk vind, uiteraard binnen een acceptabel bedrag. Ik heb geen omega’s rolexen, o.i.d ander moois, maar ik las op dit forum dat je niet meetelt;) als je geen seiko hebt, dus sinds vorige week de trotse bezitter van een seiko kinetic diver. Uiteraard bij Rob gekocht. En omdat ik inmiddels ook begrepen heb dat jullie dol zijn op fotos bijgaand een overzichtje van mijn bescheiden collectie.

v.l.n.r.v.b.n.b
prisma (volledig titanium)
Marti (origineel van mijn opa)
Tauchmeister 1937
FuBu (For U By Us, modemerk van rapper LL Cool J)
Ledwatch
Seiko Kinetic
Casio Pro Trek
Suunto Observer
Breil
Breil Tribe

Groet,
Gijs

Welkom op dit forum Gijs. Je hebt in ieder geval al een kistje vol bij aanmelden en met zeker de helft gewaardeerde exemplaren, gemiddeld genomen(tu). Toen ik een account aanmaakte had ik een afgetrapte Omega en een goedkoop quartzklokje, waar, bij de aanblik hiervan, slechts experimenten met een destructieve inslag bij de overige forumleden boven kwamen drijven:D

Hi Gijs, welkom hier! Je hebt al een leuke collectie opgebouwd zie ik.

Welkom Gijs, leuk zo’n erfstuk van je Grootvader, hij ziet er (zo van deze afstand) goed uit. Loopt ie ook nog goed (beurtje gegeven bijvoorbeeld?) En ook nagedacht over een ander bandje, dit is zo’n fixoflex ofnie. :+

Mijn beste,

Welkom Gijs. Leuk je als nieuwe forumgenoot te mogen begroeten bij hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

En die tijd die heb jij gevangen in jou horlogebox met daarin een uiterst breed assortiment van mooie, stoere, historische en praktische horloges. Mijn complimenten.
Dus nu je horlogebox vol is, misschien eens …………………………. We lezen het wel!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo Gijs,

Welkom en veel plezier op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Herman

Bedankt voor jullie reacties, voel me al helemaal thuis hier…inderdaad Jaap-Wim tis zo’n fixoflex bandje, horloge loopt wel, volgens mij loopt ie wel wat voor, tis een handopwinder, bandje is erg vuil en er zitten aardig wat krasjes op het glas, heb hem eigenlijk bewust in originele staat gelaten,mijn opa is al 18 jaar dood en sinds die tijd is er niets mee gedaan, draag hem ook nooit, buitengewoon irritant dat bandje,haha, vel en/of haartje gaan er makkelijk tussen…en dat doet pijn…Misschien ooit i.d.d. eens een beurt geven en een leer bandje er aan.

groet,
Gijs

Welkom Gijs!

Je hebt toch al 10 horloges (tu)

Op naar de volgende koffer :smiley:

Gijs

Welkom hier op dit forum.
Goed gevuld koffertje heb je al met een leuke variatie.
Dat je zonder een seiko niet meetelt hier klopt niet helemaal, je wordt er zowiezo
door besmet dus de Seiko komt vanzelf:D :smiley:
Verder wil ik je meegeven( maar dat gaf je al aan) koop wat je zelf mooi en leuk vind, daar draait het ook een beetje om.
Het wordt anders zo saai, als iedereen hetzelfde koopt;)

gr Ron

Welkom hier, en dat bandje, gewoon in de afwasmachine, ff meedraaien, en weer terug plaatsen.

Was tenslotte van je opa, met dit bandje.

Horloge van mijn vader heeft een oud leren banje, maar dat was die van mijn vader, dus die blijft zo lang mogelijk.
En dan benik nog niet eens zo emotioneel gebonden aan zulk soort dingen.

Ook nog namens mij: Welkom :slight_smile: