Nieuw horloge: daar is hij dan

Zo dan… Hier het topic nav het ‘was het maar donderdagtopic’ :slight_smile:

De flightmaster moest de deur uit, want dat ging echt niet. En met die de laan uit sturen, had ik het idee dat ik nu wel toe was aan een soort van heilige graal horloge. Althans, dat zijn de woorden genoemd in de volksmond van diverse mensen met een horloge tik, net zoals mij.

Ik heb alleen maar Omega’s en eigenlijk heb ik van omega zo’n beetje alle types die ik wens te hebben. Maw: het zoekveld mocht verbreed worden. Dit zelfde geldt voor het budget.

Ik heb lang getwijfeld tussen diverse merken en horloges. Uiteindelijk ben ik het horloge tegengekomen wat helemaal mijn ding is. Een IWC ingenieur en dan wel de chrono versie, omdat ik chrono’s wat leuker vind. Type: IW372501

Hier is hij dan:

Wat een ongekend mooi horloge is het… Veel mooier dan het mij lukt om op foto’s vast te leggen. De kast, de wijzerplaat, de wijzers en de band zijn echt top!
Ik vind ook dat hij erg goed bij mij past. Hij is bijna de helft dunner dan de flightmaster en iets minder breed. Daarnaast past de kast en de band heel goed om mijn pols, dus deze zal veel meer tijd krijgen dan de FM.

Dit is het dan.

Groet, Time Cat; nu naast een trouwe Omega liefhebber, duidelijk in de ban van de International Watch Company.

Gefeliciteerd!!
Dit is werkelijk een prachtig horloge (tu)(tu)

Heel veel plezier ermee!

Mooi klok erg netjes en de band en sluiting vind ik ook prachtig .

een klok met een eigen gezicht

van harte met deze prachtige aanwinst(tu) veel draag…kijk…ennn kwijlplezier;)

Erg mooi horloge. (tu)

Veel plezier ermee. We zien hem wel vaker langskomen op woensdagen neem ik aan.:wink:

In een woord: prachtig! Deze is ook een van mijn favorieten.

Heel veel plezier met deze superklok.

Cheers Eric

Mooie klok, heel uitgebalanceerde wijzerplaat en strakke chronograafknoppen.
Heel veel draagplezier met zo’n robuuste klok.

mooi hoor, veel mooier dan de omega (tu)

Strakke klok. Niet mijn smaak, beetje kille uitstraling maar in ieder geval gefeliciteerd ermee!

In één woord: schitterend :~

Veel plezier ermee.

Mooie!

Leuk dat je er ook foto’s van de box bij hebt gedaan.

Draag hem met trots!

Royvelvet.

Hoi,

Jaaa!

Die IWC Ingenieur is gewoon helemaal fantastisch :smiley:
Een uitstekende keus! Ik kan me goed voorstellen dat je voor aankoop van deze superklok, anderen hebt weggedaan. Wel is het een horloge die een stevig arm nodig heeft, zo op de foto hangen de lugs wel erg ver over je pols. Beetje meer sporten nog :sunglasses:

Toch kan ik me voorstellen dat je ondanks dat, gewoon deze klok wilde hebben.
Ik kan je niet anders dan gelijk geven…

Veel draagplezier,

Groet,

Nico.

Erg mooi hoor, van harte met deze prachtklok

Kan je indenken hoe groot de flightmaster op mijn pols moest zijn >X

De lugs vallen overigens niet over mijn pols heen. Hij is wel groot ja, al mijn horloges zijn groot. De gave horloges zijn eenmaal wat groter.

Maar deze vind ik wel goed draagbaar :).

Het is niet mijn smaak, maar puur objectief gezien natuurlijk een hele goede keus! Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

Van harte gefelicitteerd met deze beautyX(. Draag hem in goede gezondheid

:)-DGefeliciteerd met dit prachtige horloge.
De pushers vind ik erg geslaagd.
Gr,
L.R.

Time Cat Schreef:

De gave horloges zijn eenmaal wat groter.

Ik zit nou juist te denken aan wat kleiners (:smiley:

Wauw, wat een indrukwekkende aanwinst!!! Echt prachtig.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik de chrono uitvoering nog niet eerder gezien had.

Sodeknetters, wat een robuust stuk staal. Althans zo lijkt het om je pols. Mooi hoor.