Nieuw horloge, en ik had er zo al twee, of drie...

Soms denk ik echt: “Waar ben je nu mee bezig man ???”

Ik had een zwarte en een blauwe Casio duiker, beide op NATO-strap. Deze draag ik graag en veel, maar het wisselen van bandjes vraagt telkens weer net iets meer tijd dan ze gewoon uit de kast nemen en om de pols gooien.

Dus een paar maand geleden nog een blauwe en een zwarte gekocht: een op staal en een op een alternatieve NATO, dus meer keuze en iets snel klaar als ik de deur uit moet :slight_smile:. Te gek voor woorden eigenlijk want ik kan net zo goed bandjes wisselen als ik een andere kleur wil natuurlijk.

Deze week iets gelijkaardigs: ik draag supergraag Citizen CB0010. Altijd het juiste uur, niet te licht of te zwaar om de arm, eenvoudige wijzerplaat die overal bij past, 10 ATM, en valt nooit stil, dus een perfecte allrounder voor mij.

Ik had een zwarte en een blauwe die al redelijk wat gedragen zijn, en kwam net een splinternieuwe zwarte tegen… en weer gekocht natuurlijk. Twee voor in de week, voor alle soorten omstandigheden, en één voor zondag :slight_smile:. Hoe kan een normaal gezien logisch en economisch denkend mens nu hiertoe komen ???

Meestal kan ik mezelf overtuigen dat ik al genoeg dingen heb die de tijd weergeven, maar soms …

38 likes

ik weet niet wat je bedoel :thinking: :grin:

13 likes

Prachtig! Hahahaha!

Nee, het is duidelijk dat je er geen idee van hebt :smiley:

1 like

Altijd handig een reserve horloge.

3 likes

Ziekte? Verslaving? VIRUS! Collectiekoorts?

Misschien helpt ook zoiets:

Voor de vintage freaks misschien deze?

2 likes

Kan ik wel een keer proberen :smiley:

Ja, inderdaad… Zonder vallen gaat nog niet gauw gebeuren :smiley:

Ik denk dat dat met ingang van 11 april 2020 is gebeurd.

Gauw je lidmaatschap opzeggen hier, is de enig remedie!

1 like

Ja, dat lijkt me best wel mogelijk… :wink:

Proficiat!

1 like

Ik denk dat ik je passie begrijp…

7x ny0040
18x citizen aqualand duplex
7x aquamount
15x aqualand classic
En nog veel veel meer moois…

13 likes

Hahaha , maar toch best weer een leuke aanwinst .

1 like

Heerlijk toch, het is niet de ratio die wint maar de emotie. Veel draagplezier!

1 like

Ja, het is ook wel de bedoeling het niet enkel voor zondag te reserveren. Ik bedoelde eerder: een minder gehavend horloge past iets beter bij het maatpak wanneer er met klanten of bankiers gewerkt wordt :smiley:.

1 like

Ja, jij bent hier waarschijnlijk de recordhouder. Het is absoluut niet de ambitie om het even “goed” te gaan doen, integendeel :smiley:.

1 like

Dank je. Vond ik ook :wink:.

Dank je. Ja, dat de ratio het heel regelmatig niet meer haalt van de emotie is inderdaad wel een feit…
Vooral sinds het hele Covid-gebeuren en met het extra budget dat niet meer naar reizen ging is het de verkeerde kant op gegaan :smiley:.

1 like

:grin::grin:

Goed zo, was als een waarschuwingje bedoeld :blush:

1 like