Heb dit horloge speciaal voor het hardlopen gekocht i.v.m het ingebouwde gps-systeem. Eerste indruk is positief. Straks even de boel verder uitdokteren (o.a hoe ik er muziek op kan krijgen) en morgen uitproberen. Ben benieuwd!
Nou zeg dat lijkt me anders een flinke jongen maar met de afleesbaarheid zit het zo te zien wel snor
Veel succes bij het uitdokteren .
Ben benieuwd naar de resultaten .Hij is in ieder geval wel duidelijk .
heb hem ook (tomtom spark multisport). Bevalt prima voor hardlopen en fietsen. Soms duurt het m.i. alleen wat lang voordat de gps het doet
"Nieuw horloge gekocht t.b.v. het hardlopen"
Dat helpt niks hoor. Ik heb veel horloge’s, maar loop nog steeds voor geen meter.

Hij had gewoon n excuus nodig voor n nieuw klokje. Kennen we allemaal toch, nieuw vakantie horloge, nieuw klushorloge, etc 
Sh.t…daar had ik nu juist wel op gegokt. Nou, dat wordt morgen 1 grote deceptie dus 
Haha, je hebt me door Wing. Ik kan niet eens hardlopen 
Ik ken t. Koop je trainingspak, sportschoenen en uiteraard n sporthorloge, kom ik op de sportschool niet verder dan de sauna… 
Ik had de voorloper hiervan en ben daar erg te spreken over met hardlopen. Ook handige functie als je gebruikt maakt van Runkeeper of dergelijke apps. kan je het horloge daarmee koppelen via de app. Wanneer jij dan je gegevens upload, dan deelt hij het automatisch ook met de andere apps (zoals bijv. runkeeper dus…).
Veel plezier ermee!!
Bij de Nike+ (wat ook een TomTom is) voorkom je het lange wachten door het horloge voor het lopen even aan de PC te hangen. Dan ontvangt hij nieuwe GPS data en dan heb je snel een fix.
thnx voor de tip!