Nieuw horloge gezocht, liefst geen Oris

Thanks voor alle reactie tot nu toe… Ik wil echter (nog) niets bestellen voor dat ik een horloge eerst om mijn pols heb gehad… Ik per zeggen dat ik net op de tudor site heb gekeken. En daar zag ik de tudor north flag… Zeer mooi horloge (vind ik) maar helaas net boven mijn budget…:confounded:

Heb je helemaal gelijk in. Komt zeker goed met Tag Heuer.
Veel mensen geven tegenwoordig liever 2500 Euro uit aan een Carrera uit 1970 dan een mint Carrera calibre16 van 2014-2015.
Voor bvloon de kans om een mooi Carrera te bemachtigen van 4-5 jaar oud.

Heb mijn Carrera al een tijdje te koop staan maar gaat waarschijnlijk niet meer weg. Ik krijg biedingen tot 2200 Euro terwijl het horloge nog nieuw is en 4660 Euro kostte(adviesprijs dan).
De prijs is alweer aan het stijgen want nieuw bijna nergens meer te koop en de laagste prijs is 3850 Euro op dit moment. En het horloge is ook weer niet zo groot voor mijn pols dat ie voor een dumpprijs weg gaat.

Ga het gewoon dragen. Topper de Tag Heuer Carrera!

1 like

Het is iets totaal anders geworden dan verwacht! Van uit Tilburg naar Nijmegen gegaan om eens te kijken bij van Baal… Top zaak!

Dit is hem!

2 likes

Proficiat, heb ik ook altijd een prachtig ding gevonden.

Thanks, heb vandaag veel horloges aan mijn pols gehad. Van oris, tag heurer tot breitling… De breitling colt was ook erg mooi! Personlijk vond ik de tag beur aquaracer wat goed koop aanvoelen…zelf had ik nooit aan longines gedacht tot van Baal met deze aan kwam… Was totaal anders dan mijn twee oris horloges…helemaal blij​:smiley::smiley::smiley:… Nu weer sparen voor de volgende…

1 like