Daar mijn interesse in horloges steeds verder toeneemt wissel ik graag met jullie van gedachten. Ik ben opzoek naar een horloge van om en nabij de €500,- en ben benieuwd wat jullie vinden van 2 horloges die ik tegen elkaar afweeg. Beide zijn alleen online te verkrijgen wat de keuze ook moeilijker maakt.
Beide leuke horloges. Van die Maen staan er volgens mij nog wel een paar in het blauwe gedeelte voor rond de €300 (nieuw), dus misschien kan je daar ook nog eens kijken.
Hier een Maen bezitter. Ik heb gekozen voor de blauwe met datum in 38mm. Vind ik nog steeds de mooiste… Ik heb er zelfs twee, al wat langer heb ik ook de Maen Manhatten. Een mooie dresser.
Ik zou je van harte Maen aanbevelen. Niet alleen omdat ik het zelf een mooi horloge vind, maar ook omdat het een sympathiek merk is. Bij mij kwam de kroon van het horloge los, vervelend natuurlijk maar tegelijk dé kans om als merk te laten zien hoe je hiermee omgaat. Dat heeft Maen uitstekend gedaan. M.I. onderscheidt Maen zich hier ook echt in.