Nieuw horloge kopen

Wat bedoel je met het blauwe gedeelte? Geloof dat ik iets over het hoofd zie.

Verkoopgedeelte van dit forum. Een aantal forumleden hebben een nieuwe Hudson te koop staan:

2 likes

Deze kende ik nog niet. Indrukwekkend mooi! Prijzen liggen wel hoger…

Staan voor 600 dollar op jomashop.

1 like

Blauwe gedeelte is de horlogemarkt van dit forum :smile:

Zoek even op “tk: maen hudson” en je komt er vast een paar tegen.

1 like

En op Ebay bij Glycine direct nog een stuk voordeliger.

1 like

Thanks flieger

Allebei leuk. Maar voor rond de 500 zou ik deze Squale aanbevelen. Heb hem zelf ook. Prachtige blauwe sunburst en heerlijke banden wisselaar.

Edit:
De Steihart Vintage Ocean wordt net in het blauwe deel aangeboden:

1 like

https://www.horlogeforum.nl/search?q=Maen%20%20category%3A12%20order%3Alatest

Ik ben blij met mijn Maen. Wat meer een eigen gezicht, Steinhart wat meer een hommage.
Succes met je keuze!
Mvg. Bertjan

1 like

Heb een Steinhart GMT. Persoonlijk vind ik de lugs wat recht uitsteken, waardoor op de metalen band ik wat inkijk heb.

Hier een Maen bezitter. Ik heb gekozen voor de blauwe met datum in 38mm. Vind ik nog steeds de mooiste… Ik heb er zelfs twee, al wat langer heb ik ook de Maen Manhatten. Een mooie dresser.

Ik zou je van harte Maen aanbevelen. Niet alleen omdat ik het zelf een mooi horloge vind, maar ook omdat het een sympathiek merk is. Bij mij kwam de kroon van het horloge los, vervelend natuurlijk maar tegelijk dé kans om als merk te laten zien hoe je hiermee omgaat. Dat heeft Maen uitstekend gedaan. M.I. onderscheidt Maen zich hier ook echt in.

Hier het draadje hierover:

En nee, ik heb (nog) geen aandelen :wink:

2 likes

Netjes!

1 like

Top! Heb nog geen keuze gemaakt. Het lijkt me een zeer origineel merk wat het ook interessant maakt.

2 likes

Het merk Maen heeft blijkbaar ook Nederlandse bodem, dus extra leuk!

2 likes

Glycine is zeker een interessant merk met een ruime geschiedenis, de airman is een lijn die ze al reeds vele jaren produceren. Wel goed opletten er zijn tal van variëteiten en diameters, binnen 1 model zijn er veel verschillende uitvoeringen een beetje research kan geen kwaad.

De combat sub is trouwens ook een zeer fraai model en je zal het niet raden maar ook weer in veel verschillende uitvoeringen te verkrijgen.
Voor de echt leuke deals moet je toch wel richting VS zoeken of hier het blauwe gedeelte in de gaten houden.

1 like

Weet je toevallig hoe hoog de invoer kosten zijn naar NL als je bij joma besteld?

1 like

@StefanW1 laatst heb ik een horloge voor $650 gekocht uit een ver Aziatisch land, kwamen nog invoerkosten bij van €122 als ik mij niet vergis.

2 likes

Helaas niet uit m’n hoofd, je kunt wel een berekening maken:

Maar de praktijk ervaring van @Otis lijkt me het meest betrouwbare uitgangspunt. Edit: Zie nu dat de berekening voor de $559,20 optie en het bedrag van @Otis erg dicht bij elkaar liggen, dus dat zal dan wel kloppen.

Je kunt het beste ook even googlen op ervaringen met Jomashop, vooral de aftersales schijnt ‘hit and miss’ te zijn.

2 likes

De ervaringen met Joma hebben mij uiteindelijk ook doen besluiten daar nooit iets te kopen…

1 like

//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.netL//eu1.dh-cdn.net-//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net_//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net