Ik heb een Casio kwarts horloge online gekocht als Sinterklaascadeau voor mijn zoon, maar nu blijkt dat het horloge ruim een kwartier per dag achterloopt.
Kan dit door een bijna lege batterij veroorzaakt worden, of is het horloge gewoon stuk?
Het horloge is via Amazon UK aangeschaft, dus als het enkel de batterij is, dan wil ik het gedoe van terugsturen naar Engeland liever voorkomen.
Mag eigenlijk niet voorkomen bij een nieuw horloge. Je verwacht toch minstens een nieuwe batterij er in. Ik vermoed dan ook dat de oorzaak iets anders is en zou 'm terug sturen
Niks mis met Amazon hoor. Ook al vaak items gekocht zonder problemen. Het zal ook niet de schuld zijn van Amazon, ze zijn gewoon een webshop. Misschien een maandagmorgen model? Heb je al geprobeerd te resetten? Of even de batterij er een minuut of 10 uit en dan weer terug?
Dat zal zijn beloop nog wel hebben.
Ik denk dat er aan het fysiek versturen van producten niet
veel veranderd.
Tenzij Amazon een distributiecenter gaat openen in NL.
Dat zal zijn beloop nog wel hebben.
Ik denk dat er aan het fysiek versturen van
producten niet
veel veranderd.
Tenzij Amazon een distributiecenter gaat openen in
NL.
Grt.
Misschien dat ze idd een distributiecenter of service center openen. Kweenie of dat laatste ook in andere landen bestaat? Of gaat alles in de EU via Engeland ofzo? Ik ken hier namelijk alleen Amazon UK.
Retourzending? Of de verzendkosten van de 1e keer
verzenden naar jou toe?
Verzendkosten waren bij de bestelling 4 pond, dus ik kom met retourneren niet helemaal uit de kosten, maar als ik een horloge koop bij een juwelier, moet ik bij een eventuele garantieclaim ook de branstofkosten van een naar de juwelier voor mijn rekening nemen.
Retourzending? Of de verzendkosten van de 1e
keer
verzenden naar jou toe?
Verzendkosten waren bij de bestelling 4 pond, dus
ik kom met retourneren niet helemaal uit de
kosten, maar als ik een horloge koop bij een
juwelier, moet ik bij een eventuele garantieclaim
ook de branstofkosten van een naar de juwelier
voor mijn rekening nemen.
Das waar. Dit is al netjes genoeg imho. Vaak worden de verzendkosten niet vergoedt.