Nieuw horloge met nu al schade

Hallo allen,

Ik ben recent gevallen en mijn horloge heeft nu al wat schade.
Meer wat schaafwondjes.

Ik heb de Swiss Military Hanowa.
Deze: https://www.horloge.nl/images/brand-pages/swiss-military-hanowa/banner-swiss-military-hanowa.jpg

Nu heb ik wat schade, rechts boven tussen 12 en 5. En kleine deukje.
En boven de grijze rand wat schaafjes, die denk ik gepolijst kan worden.

De klok werkt gewoon en geen krassen op saffier glas.
Mijn vraag is, zijn er hiervoor horlogemakers die dit kunnen maken/herstellen?

Dank

Ontsmetten met betadine en zodra het droog is aan de lucht laten genezen. Voor wat betreft je horloge, wegpolijsten kan, mits de krassen niet te diep zijn. Een foto van de schade zou helpen.

3 likes

Denk dat de reparatiekosten de helft zijn van de prijs van je horloge. Is dat t waard
Die deuk is het probleem, polijsten kost niet zoveel.

Haha, leuke nickname. :stuck_out_tongue:

Het kan hersteld worden, ik zou gewoon een naar binnen lopen bij een juwelier waar tevens een goudsmid is. Die kunnen het weg polijsten.

de schade te herstellen?

:confounded:

Of je laat het zo en je kan later tegen je kind zeggen: zoon/dochter…als dit horloge kon spreken ,zou hij je verhalen kunnen vertellen over onze avonturen en verre reizen en …en…en…(natuurlijk niet vertellen dat je op je bek ben gegaan natuurlijk :smile:)

1 like

Jij moet eens stoppen met je opmerkingen😈

Elke keer lach ik een gat in de lucht🤔

Nee serieus🖒🖒🖒:joy::joy::joy::joy::joy:

Hee, is er iemand verzekerd? Ik weet niet hoe inboedel / WA hier tegenover staat. Hang er ook van af waarom en hoe je gevallen bent.

Zal best kunnen dat dit gedekt is. Heb een keer mijn laptop van de trap af laten lazeren en de reparatie hiervan werd ook vergoed.

Het hangt er natuurlijk af waar je jouw WA verzekering hebt. Ik heb mijn WA verzekering bij de ING en een maat van mij ook die al eens eerder bij een val vergoed werd toen er een beschadiging met zijn horloge was. Het beste kun je gewoon even contact opnemen met je verzekeraar!