Nieuw horloge met oranje details

Omdat mijn MM kapot is gegaan en ik het het geld niet waard vind om het te laten maken ben ik een beetje aan het rondkijken naar een nieuw horloge.

Ik ben opzoek naar een horloge wat redelijk sportief is, maar toch modieus is.
Het liefste eentje met oranje accenten.

Nu kwam ik deze tegen op monsterwatches. Misschien iemand ervaring mee, eigenlijk is die boven mijn budget. Misschien iemand goedkopere alternatieven?

Heb mijn post even wat aangepast. ben nu wat veel leuekrs tegen gekomen.

Die is afgelopen week naar een nieuw baasje in Duitsland gegaan :slight_smile:

Ik heb dezelfde, alleen dan met de stoffen band.
Prima horloge en komt ook bij Rob vandaan.

*PS als je een PB stuurt mogelijk ook te koop. ssstttt

ik vind hem mooi en een veel betere keus dan een MM :wink:
als deze is verkocht heeft robbie volgens mij nog genoeg andere leuke seiko’s :wink:

Bedankt voor de replays alvast.
Iemand nog ideen van mooie seiko’s rond de 100 euro. Of andere goede merken?

PS: Leftliner check PB

mooie seiko(tu)

Leuk klokkie, vanuit m’n ooghoeken dacht ik eerst dat het een Fortis chrono was.

Oeps, sluitingsceremonie van Olympisch winterspelen begint… nog even snel een tip: er zullen toch leuke Seiko5jes zijn met orangje tinten voor een leuke prijs?

Zo’n seiko is net verkocht aan 90 gbp (vraagprijs) op TZ-UK, mooie klok…
Voor de mensen met 25 of meer postings op TZ-UK :
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=110322

Groeten
Broes

Ik kwam nog wat moois tegen. Als ik even spaar misschien dit?
Wat is jullie mening over een monster op leer. Misschien heeft iemand een monster te koop die tegen april weg moet.

of

Monster is leuk. Leer is niet verkeerd maar metaal iets beter. Ze worden vaak te koop aangeboden hoor. Op Elitedealseeker.com kijken en Monster intypen.

MT043 Schreef:

Ik kwam nog wat moois tegen. Als ik even spaar
misschien dit?
Wat is jullie mening over een monster op leer.
Misschien heeft iemand een monster te koop die
tegen april weg moet.

http://forums.watchuseek.com/attachment.php?attach
mentid=102904&d=1209742105

of
http://farm4.static.flickr.com/3377/3495298140_188
a30b63f.jpg

Een mooie keus. Ik heb em op staal. Persoonlijk vind ik metaal prettiger en makkelijker in gebruik, eenvoudig te reinigen en ik vind 't een stoere band. Het formaat is makkelijk en precies fijn te stellen door de gaatjes in de sluiting.

Ik ben fan van 't horloge. Maar… wel als een toolwatch. Ik vind het een mooi klokje om mee te klussen en sporten. Maar ik vind em te grof om em onder nette kleren te dragen. Daar heb ik andere horloges voor. Gezien je budget voor 1 mooie klok, weet ik niet of dit iets is waar je rekening mee wilt houden.
Gezien je voorkeur voor de flashy oranje uitvoeren, heb ik 't vermoeden van niet :slight_smile: Maar toch, even een headsup.
Ook een kleine opmerking: de dubbel secure lock (? klepje over de sluiting heen) kan wel eens verslijten. Soms kun je em een beetje buigen, zodat ie weer wat meer contact maakt. Als je em als daily beater gebruikt kan dit hard gaan (vrienden hadden het al na een jaar, wel was het van titanium ipv staal). Rubberen en leren bandjes hebben hier natuurlijk geen last van.

Zelf heb ik geen ervaring met een leren uitvoering, maar wel met rubber. Ik heb de versie met van die “golfjes” aan de zijkant, zoals hier:
http://www.worldlux.com/products/seiko/_watch/monsterrubber/fullsize4.jpg
(oef, kom nog een strakke tegen voor de zwarte zeg!
http://www.watchworx.co.uk/pages/lwb/puPop/Sil-Tech.htm)
Mijn ervaring is dat die golfjes nogal tegen mijn pols drukken, afdrukken achterlaat (materiaal geeft niet af ofzo, maar puur door het drukken), waardoor 't voor mij niet prettig zit.

Van jou 2 voorbeelden zou ik voor de versie met oranje sticksels gaan. Ik hou meer van de discrete zwarte, maar als het flashy moet, dan goed ook! :slight_smile:

Suc6 met je keuze!

De bedoeling is dat het een stoere klok is die ik gewoon casual kan dragen, vandaar dat ik hem op leer wil. Dat vind ik toch iets netter omdat ik vrijwel altijd hemd/trui of hemd/vest combinatie draag. Maar wel met sneakers

Hij mag inderdaad opvallend zijn want als dresswatch heb ik al een mooie Edox liggen en als standaard horloge een mooie seiko quartz. Alleen het probleem is dat ik de Edox te veel draag, en dat wil ik eigenlijk niet doen. En een monster op leer vind ik persoonlijk nog best netjes, in pak lopen met nette schoenen doe ik toch zelden, hooguit op stage.(ben pas 18)

Ik vind het ook echt een mode horloge worden als je hem op een oranje leren band draagt. Staat naar mijn idee perfect onder een wit hemd met zwart vest/trui.
Lekker opvallend en orgineel en daar houd ik wel van.

Kwam dit ook nog tegen, 94 euro mooi binnen budget en het design spreekt me wel aan.

Of toch maar een monster of seiko, het is zo lastig

Klinkt goed, dus op zoek naar een mooie lerenband met oranje sticksels. Was een actie op 't forum om gezamelijk bandjes in te kopen… misschien dat je nog bij iemand aan kunt kloppen?

Ook een hele stoere kast. Ik ben echter een mechanische liefhebber (automaat of handopwind), dus jammer van 't batterijtje.