Ik ben me de laatste maanden aan het verdiepen in de wereld van exclusieve horloges. Nu kwam ik vandaag toevallig terecht bij een zeer nieuw horloge van een raar merk Hyt - The Skull? Wat vinden jullie hiervan? Wat kost zoiets? Het zette me redelijk aan het denken, dat dan weer wel :S
Ik ben me de laatste maanden aan het verdiepen in
de wereld van exclusieve horloges. Nu kwam ik
vandaag toevallig terecht bij een zeer nieuw
horloge van een raar merk Hyt - The Skull? Wat
vinden jullie hiervan? Wat kost zoiets? Het zette
me redelijk aan het denken, dat dan weer wel :S
Ik ben me de laatste maanden aan het verdiepen in de wereld van exclusieve horloges. Nu kwam ik vandaag toevallig terecht bij een zeer nieuw horloge van een raar merk Hyt - The Skull? Wat vinden jullie hiervan? Wat kost zoiets? Het zette me redelijk aan het denken, dat dan weer wel :S
Ben echt benieuwd naar jullie meningen met dit horloge!
Ik zou het nooit dragen, maar ik vind het wel een ontzettend gaaf horloge. Alleen het feit al dat je met gekleurde vloeistof de uren afleest.Doet me wat denken aan Skeletor. By the power of Grayskull!!
De skull kende ik nog niet, de H1 wel. Dit zijn hydromechanische horloges. Ik vind ze wel cool om te zien, maar zou ze nooit dragen. Ik zou ze ook wel niet kunnen betalen, als je weet dat een basis H1 rond de 40000,- ligt, dan denk ik dat deze skull er nog ver boven ligt.
je bent er wel heel gefascineerd door, je start er zelfs 2 topics over, hihi, Ik dacht eerst dat mijn reactie verwijdert was maar hij stond er nog:-) http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2980482
Hij bestaat in meerdere varianten, en deze Skull kost 63 mille (als je het snel zegt valt het wel mee :-), geloof ik.
Vreemd, en nogal een probleem als je wilt weten hoe laat het is (was ie daar niet voor bedoeld, btw?) is dat er geen minutenindicatie is, het is dus een éénwijzerklok, met in een van de oogjes dan wel weer een gangreserve. Nou ja, als je dit bedrag voor een klok te besteden hebt, zal het ook wel niet zo’n punt zijn dat je te laat komt…