Nieuw horloge pontiac 1960?

Hoi bij de verhuis hebben we nog een nieuwe horloge van het merk pontiac gevonden.
Nu vroegen we ons af of dat ding iets waard is. :smiley: zoals hier al meerdere mensen komen vragen zijnā€¦ Het heeft voor ons geen emotionele waarde want we weten zelfs niet van wie ze hier kan geweest zijn (en er is nog niemand gestorvenā€¦) Misschien is het wel van de vorige eigenaar geen ideeā€¦

op het uur werk staat pontiac support choc 2sterren en helemaal onderaan staat anti magn
achterzijde plakt er nog de originele sticker van pontiac op maar niet alles is leesbaar wat ik kan lezen:
026 *567
5 1/4 P1CORD
50 275
1960 of 1060
fond acier indoxable en het nummer 567 staat op het ijzer
Heeft een rood bordeaux bandje

Er hangt ook nog een labelaan in zilverkleur van pontiac zelf

Ben eens benieuwd , maar veronderstel aan voorgaande topics te zien dat het niet zo waardevol is maar je weet maar nooit.

Kun je een foto sturen?

9 likes

Komt er zo aan een foto :slight_smile:
Momentje

1 like

1 like

Ding is weinig waard maar wel in uitzonderlijke staat.

Au maximum 50 EU.

Dames horloges, en goldplated levert niks op.

2 likes

Ok wat ik dacht dus :slight_smile: had een 50 euro in gedachtenā€¦ Rijk worden we er niet van maar kunnen er toch een kleedje voor dochterlief in de plaats van kopen :smiley:
Ik had hier en daar al geleden dat de vrouwenhorloges het niet zo goed dedenā€¦

Bedankt alvast voor de info!

Je moet wel eerst een koper vindenā€¦ Maar wel heel bijzonder in deze staat, zeker. :thumbsup:

Ik zal het hier komen melden als ze verkocht is :smiley:
Eens zien wie dat dingske hier nog wilt :wink:
gewoon op marktplaats zeker? of is er een speciaal plaats voor enkel horloges?

Ahja enig idee heb ook nog een Ancre 17 zakhorlog in het zilver veronderstel ik. in hartvormā€¦ Lijkt me helemaal niets waard maar nu ik hier toch bezig ben vraag ik dat ook maar ā€¦

groetjes

Je hebt hier nog geen verkooprechten, anders kon 't hier op het forum. Marktplaats zal je weinig opleveren vrees ikā€¦ Je kunt 'm ook houden; servicebeurtje laten geven, kan nog heel lang mee. Beurtje is wel duurder dan het horloge waard is.

ā€œAncre 17ā€ is zoiets als bij een auto vermelden dat-ie 4 wielen heeft. :wink: Staat voor 17 lagerstenen en Zwitserse ankergang; twee basis-voorwaarden voor een enigszins bruikbaar uurwerk. Zilverwaarde, thatā€™s it. En daā€™s zonder het altijd relatief zware uurwerkā€¦

1 like

Ik wil de Pontiac wel van je kopen. Stuur maar een pb naar me.

1 like

Ik kreeg geen reactie denk ik op het pb of ik heb het niet goed gedaan kan ook :slight_smile:
misschien moet jij mij een berichtje sturen? ben niet zo handig in dit forum gebruiken precies