Nieuw horloge: Stowa Antea

Vandaag via een koerier mijn Antea (15% aktie Misha) ontvangen. Leuk zul je zeggen, laat eens wat foto’s zien. Was ook zeker de bedoeling, ware het niet dat ik gisteren aan mijn rechter pols ben geopereerd en mijn hand en onderarm dik in het verband zitten :frowning: Het is zelfs zo erg dat ik in eerste instantie de doos niet eens open kreeg :X Met (letterlijk) handen en voetenwerk en knieen en mond en… eindelijk die rotdoos opengekregen.
Ik hoop over een paar weken de camera weer ter hand te kunnen nemen en wat foto’s te laten zien. Tot die tijd moeten jullie me maar op m’n woord geloven dat het een prachtig klokje is :slight_smile:

Groet,
Marten

PS Misha bedankt

Wat nog veel erger is dat je je horloge nu ook een paar weken niet kunt dragen :frowning:
Beterschap en gefeliciteerd!

Oeps, rechter pols (:P)

Goed dat het je linkerpols niet is, nu kun je (met wat hulp) het horloge aandoen. Dan heb ik in iedergeval wat moois om naar te kijken die paar weken.

Beterschap,

Stefan

Bedankt voor jullie medeleven, inderdaad met wat hulp komt dat horloge wel om. Maar dan komt het ergste, over een half jaar is de linkerpols aan de beurt…:frowning:

Mijn beste,

Maar goed dat het je horloge niet is :slight_smile:

En als je toch zo brand van nieuwsgierigheid, om te weten hoe dit horloge om de pols zal staan, dan wil ik het wel een paar weken voor je dragen en stuur ik je de foto’s op :smiley:

VAN HARTE BETERSCHAP (tu)

Orologio Signaturis Temporis

En dan wordt het toch nog lastig:D Waarom doen “ze” dit?

“Ze” doen dit omdat “ik” last heb van een zenuwbeklemming, aka carpaal tunnel syndroom, in de pols(en). Erg lastig in het dagelijks leven.

Beterschap gewenst met je pols; de Stowa heeft voldoende potentie een positieve bijdrage te leveren aan het herstelproces.

Ik dacht even aan het Monster wat je afgelopen zondag kocht op de Rikketik; het zal toch niet … maar gelukkig het blijkt de andere pols te zijn.

Groet,

Bojo

Theoretisch zou een Monster inderdaad behoorlijk wat schade aan kunnen richten :wink: maar nee, ik kan Seiko en/of Robbie hier toch echt niet de schuld geven.

Marten veel plezier met dit prachtige horloge! :slight_smile:

En natuurlijk beterschap gewenst!

beterschap…

Daar zul je veel plezier aan gaan beleven Marten. Mijn Stowa bevalt me erg goed. Goede keuze!

Vr gr Ron