Vandaag via een koerier mijn Antea (15% aktie Misha) ontvangen. Leuk zul je zeggen, laat eens wat foto’s zien. Was ook zeker de bedoeling, ware het niet dat ik gisteren aan mijn rechter pols ben geopereerd en mijn hand en onderarm dik in het verband zitten Het is zelfs zo erg dat ik in eerste instantie de doos niet eens open kreeg :X Met (letterlijk) handen en voetenwerk en knieen en mond en… eindelijk die rotdoos opengekregen.
Ik hoop over een paar weken de camera weer ter hand te kunnen nemen en wat foto’s te laten zien. Tot die tijd moeten jullie me maar op m’n woord geloven dat het een prachtig klokje is
Bedankt voor jullie medeleven, inderdaad met wat hulp komt dat horloge wel om. Maar dan komt het ergste, over een half jaar is de linkerpols aan de beurt…
En als je toch zo brand van nieuwsgierigheid, om te weten hoe dit horloge om de pols zal staan, dan wil ik het wel een paar weken voor je dragen en stuur ik je de foto’s op
Theoretisch zou een Monster inderdaad behoorlijk wat schade aan kunnen richten maar nee, ik kan Seiko en/of Robbie hier toch echt niet de schuld geven.