Nieuw horloge tot 800 euro

Sja, het begint toch te kriebelen he, de seamaster is weg en het duurt nog wel een tijdje voor die terug komt. Nu was ik zowiezo al van plan een nieuw horloge te gaan kopen, maar wat? Het budget rijkt tot 800 euro. Graag geen reacties van als je even doorspaart kun je dat en dat. Nee, ik wil voor die 800 euro een horloge kopen, klaar.

Horloges die ik tot nu toe op het oog heb zijn twee Sinns, namelijk de U1:

en Dale zijn laatste nieuwe, de 103 st ty:

©® Dale (met toestemming gebruikt :lol:)

Maar er zullen ongetwijfeld horloges zijn die ik over het hoofd zie, iemand nog leuke suggesties? Vintage vind ik niks btw, gewoon omdat het niet bij mij past. Liefst nieuw, maar 2ehands mag ook, maar alleen als het horloge in zeer goede staat is.

mij lijkt de tweede sinn een prima keus

Ik vind die eerste Sinn wel wat hebben, leuk die kroon zo.

Anders misschien een mooie Fortis, heb vorig jaar de LTD 2005 gekocht voor mijzelf en eentje
voor mijn broer en die draagt hem dagelijks en is er zeer tevreden over!
Martijn van dit forum kan wel iets voor je betekenen B)

Ik ben niet echt een liefhebber van fliegers, fortis heeft wel 1 horloge wat ik erg mooi vind, dat is de B-42 Automatic Chronograph, alleen ik vrees dat die net iets te duur is.

Euc-,
je hebt een PM

Wat men over het bedrijf denk daargelaten maar deze Seamaster voor 800 euro…

http://www.discountwatches.nl/foto.php?id=51

Is toch een Speedmaster :S

Ruud

:smiley: Dat bedoel ik…

Probeer eens een Festina (chrono) klokje… ik heb ze ook al jaren en ze bevallen erg goed.
Niet iedereen kent Festina want je ziet ze weinig… gelukkig maar…maar voor € 800,-- hou je nog dik € 400,00 over, kun je weer doorsparen ;);):wink:

Damasko DA36. Ruim onder 800 EU. Ik heb 'm nu een paar weken en hij is nog nauwelijks van de pols afgeweest. Ik heb 'm besteld direct bij Damasko.

Groet
Mark

Ik zou gaan voor de Tissot Le Locle Chrono, heel knap horloge. Erg stijlvol en mooie kast. Automatische chrono, saffierglas etc. In de winkel voor € 795,-, via www.glooks.com nog een stuk goedkoper. Deze komt binnenkort ook in mijn collectie.