Ik heb vorige een paar hippe Italiaanse sandalen gekocht en na het passen heb ik gevraagd om een nieuw paar; lijkt mij heel gebruikelijk en óók voor horloges!
Die sandalen passen vast prima bij mijn toekomstige safieren Speedy boterham!
Ik heb vorige een paar hippe Italiaanse sandalen gekocht en na het passen heb ik gevraagd om een nieuw paar; lijkt mij heel gebruikelijk en óók voor horloges!
Die sandalen passen vast prima bij mijn toekomstige safieren Speedy boterham!
Ik kreeg deze info van de AD dealer bouman online via de mail. Ik was benieuwd hoe het horloge na bestelling wordt verzonden en in welke staat.
De AD hanteerd gewoon de listprijs en korting krijg je daar in de vorm van puntjes of zoiets. Dit als antwoord op mijn evt ? kortingsvraag.Bij de volgende aankoop kun je de puntjes dan inwisselen.
En uit de vitrine, daar was toch niets mis mee? Aldus de AD. In de stickers kon wel op speciaal verzoek bij de leverancier worden besteld.
Kijk, mijn achternaam is geen Rockefeller en de aankoop van een nieuw horloge van 600/700 euro is
een behoorlijke uitgave. ik wil dan ook op zijn minst het gevoel hebben een zgn fris horloge te hebben gekocht.
Meestal zijn de stickers bij showmodellen weggehaald omdat je er anders maar weinig van ziet. Hoe dat met Rolex zit, geen idee maar in het geval van een dj zal je best een echt nieuwe kunnen vragen als je er een kapitaal voor betaald bij een ad.
Overigens vind ik stickers ook ondergeschikt aan iets snel kunnen aankopen maar dat terzijde.
Peraar wellicht? Flip Peraar, komt goed uit hier.
Als je een foto wilt van het betreffende horloge in de etalage, stuur maar een pb Ik woon om de hoek.
Nee, vriendelijk bedankt.
Ik heb mijn besluit al genomen.
Gewoon bij de AD gaan bekijken en passen ivm de
polsmaat etc.
Indien tevreden, een nieuwe vragen zo uit de doos, nog
gestickerd etc,
Bedankt voor het meedenken.
De Rolexen die ik in Den Haag, Amsterdam, Düsseldorf, Kopenhagen en Schiphol heb gepast zaten niet in de stickers. Misschien kom ik bij verkeerde AD’s, want S&C, Gassan, Wempe, Blome, Bucherer en Klarlund (op Strøget) zijn natuurlijk geen juweliers van naam.
Alle nieuwe exemplaren die ik via de grijze markt, de Baai en de sites van producenten heb gekocht zaten bij aankomst of levering gewoon wel in de stickers. Ik neig dus naar aankopen via de handelaar/baai/webz.
Ach, onderschat de lol die je van forumsletjes kunt hebben niet.