Goedendag, net op vakantie geweest en een ardig zakcentje over gehouden daaraan. Mooie tijd om te investeren in een nieuw klokje. Ik heb hier een bedrag van 350 euro voor gereserveerd. IK heb een aantal eisen:
-Minimaal 43 mm
-Quartz of automaat maakt niet uit
-Sportief horloge
-Liefste wel chronograaf maar andere opties zijn zeker welkom.
Alvast bedankt en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Hmmm, meestal zijn mijn zakken juist leeg na een vakantie…
Bijzonder, ik heb altijd een “negative cashflow” na een vakantie, alleen dhr en mvr Visa worden daar blij van…maar uh on topic…met de wensen die jij geeft zijn er een paar honderd mogelijkheden, dan rest alleen nog de vraag of je een bepaald type klok wil, duiker, dress enz.
smaak is nu eenmaal heel persoonlijk…suc6
cmejewellery Schreef:
Hmmm, meestal zijn mijn zakken juist leeg na een
vakantie…
Hier nog één. Ik geef altijd méér uit dan ik vooraf bedenk.
Kan er een seminar belegd worden over: “hoe geld over te houden, tijdens/na een vakantie”
Ik heb nog wat te koop. PM verzonden. 
En koop dan meteen een spray tegen trollen ! 
wat een eikel zeg, Die whitemonster dan (niet MarcB1, al heeft die waarschijnlijk een erg lelijk horloge gewonnen
)
Lowlander Schreef:
maar uh on topic…met de wensen
die jij geeft zijn er een paar honderd
mogelijkheden, dan rest alleen nog de vraag of je
een bepaald type klok wil, duiker, dress enz.
smaak is nu eenmaal heel persoonlijk…suc6
idd, erg breed. Kweenie of dat ook je intentie was om juist vele verschillende ideeen op te doen. Wat te denken van een TW Steel, groot en quartz chrono.
Zag laatst een Alpha Radiomir mechanische chrono. Dacht dat die 45 mm was.
Het is inderdaad erg breed, maar was indd ook bedoelt om ideeen op te doen. Maar word niet erg serieus genomen geloof ik. Dankje wel in ieder geval voor degene die wel serieus reageerde.
OK, dan is dat ook duidelijk. Misschien dat 't dan ook makkelijker is voor mensen om suggesties te doen.
Goed dat je ff gepost had, want ik zag een horloge, maar kon je post niet meer vinden. Las hier overheen, omdat ik dacht dat iemand een nieuwe aanwinst had.
Elkeweg… zag dit klokje:
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=262931
Hij is wel iets over je budget (volgens mij de day/date nu naar 410 euro. Ik dacht dat ze op 't forum over een prijs hadden incl verzending).