Nieuw horloge

Nou dan,

Ik zelf heb altijd de gewoonte om mensen die jarig zijn cadeaux te geven die een beetje tricky zijn. Zo heb ik vrij recentelijk iemand een autostuur gegeven inc cadeaubon van een spellen winkel, omdat hij zo graag een racestuur wou hebben voor zijn spelcomputer. Helaas is mijn verjaardagsbudget ontoereikend voor dat soort cadeaux. Zodoende dat ik er met een mooie doos en kaart iets leuks van maak.

Daarvan zijn verschillende voorbeelden te noemen.

Deze keer hebben consorten mij ‘te pakken’ genomen.
Ik kreeg een erg mooie doos, dat precies geschikt leek te zijn voor een horloge. Er zat een kaart bij samen met een speech waarvan ik nog meer de indruk kreeg dat ik iets horlogeachtigs kreeg. Immers weten alle mensen waar ik mee om ga van mijn horloge tik.

Ik maak het horloge open en er zat inderdaad een horloge in.

:smiley: :smiley: :smiley:

Hier maak ik jullie toch wel ff mee jaloers of niet!? :+

:D:D:D

ik had het eigenlijk kunnen weten dat ik bij de neus genomen werd, maar ik kreeg toch even zweethandjes van de kaart, de speech en de doos. (:smiley:

Leuk man. Ik ga over op knippen en plakken.:+ De nieuwe horloges vliegen me om de oren.

haha! :wink: die 2 balletjes erin…

@lone ryder

Knippen & plakken ? Weet niet meer waar ik het ooit las,( hier ?) maar er waren er die op een goedkoop horloge een plaatje plakten van wijzerplaten van dure horloges, om te kijken of ze het wat vonden.(:smiley:

Bedoel je dat ? :wink:

Wow! Ik durf wel te zeggen dat dit een van de mooiste horloges op dit forum van de afgelopen maanden is!:wink:

Wel een echte Time Cat! Gefeliciteerd!

Menno

wow…zo heb ik er nog geen éen voorbij zie komen hier…:slight_smile:

gr.Joep

Haha, een echte Time Cat! Die komt ook op mijn wishlist :wink:

Wisten je maten van je username? Erg toepasselijk gevonden (tu)

Haha, dat is nog eens een jeugdsentiment. Zo een ‘behendigheidsspelletje’ met van die balletjes.

Het is mij alleen niet helemaal duidelijk hoe je de tijd af leest op dit horloge, iets met die kogeltjes?

is 't een hommage of een manifactuur?

Toch zijn dit soort de beste cadeaus om te krijgen, cool man!!

Nee, ze wisten niet van mijn user name. Het viel ik ook pas vanochtend op dat er een kat op staat

Volgens mij is het een speciale Zenith uit china :stuck_out_tongue:

nb: de verjaardag was erg geslaagd :slight_smile:

Een kwart eeuw oud nota bene

Time Cat Schreef:

Volgens mij is het een speciale Zenith uit china
:stuck_out_tongue:

Ah, gezien dat sterretje kan dat wel kloppen. Wat een mooie combinatie van het gebruik van vooruitstrevendheid door het gebruik van zulke nieuwerwetse materialen, en het in ere houden van ouderwetse door mooie schilderingen op de wijzerplaat toe te passen.

Ik vind de Time Cat by Zenyth wel horen bij de categorie
http://www.horloge.info/artikel/Jaeger-LeCoultre-meester-in-de-emailkunst/141

:+

Het is in ieder geval een automaat.
Tenminste, hij lijkt wel polsbeweging nodig te hebben.

Grappig dat het je zelf nog niet op was gevallen dat er een “Time Cat” op stond.
Goed gekozen kado blijkt dus.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Mooi hoor, zo’n tourballon. :wink: