Ik zelf heb altijd de gewoonte om mensen die jarig zijn cadeaux te geven die een beetje tricky zijn. Zo heb ik vrij recentelijk iemand een autostuur gegeven inc cadeaubon van een spellen winkel, omdat hij zo graag een racestuur wou hebben voor zijn spelcomputer. Helaas is mijn verjaardagsbudget ontoereikend voor dat soort cadeaux. Zodoende dat ik er met een mooie doos en kaart iets leuks van maak.
Daarvan zijn verschillende voorbeelden te noemen.
Deze keer hebben consorten mij ‘te pakken’ genomen.
Ik kreeg een erg mooie doos, dat precies geschikt leek te zijn voor een horloge. Er zat een kaart bij samen met een speech waarvan ik nog meer de indruk kreeg dat ik iets horlogeachtigs kreeg. Immers weten alle mensen waar ik mee om ga van mijn horloge tik.
Ik maak het horloge open en er zat inderdaad een horloge in.
Hier maak ik jullie toch wel ff mee jaloers of niet!? :+
:D:D:D
ik had het eigenlijk kunnen weten dat ik bij de neus genomen werd, maar ik kreeg toch even zweethandjes van de kaart, de speech en de doos. (
Knippen & plakken ? Weet niet meer waar ik het ooit las,( hier ?) maar er waren er die op een goedkoop horloge een plaatje plakten van wijzerplaten van dure horloges, om te kijken of ze het wat vonden.(
Ah, gezien dat sterretje kan dat wel kloppen. Wat een mooie combinatie van het gebruik van vooruitstrevendheid door het gebruik van zulke nieuwerwetse materialen, en het in ere houden van ouderwetse door mooie schilderingen op de wijzerplaat toe te passen.