Nieuw horloge

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn, 24 jaar en afkomstig uit het westen des lands. Na een tijdje lezen op het forum ben ik toch wel enthousiast geworden over het merk Orient. Sinds deze middag ben ik dan ook de trotse eigenaar van een Orient Mako:

Verder ben ik nog in het bezit van een Guess en Festina (en ook nog een Breitling van €20 die het al een jaar of 3 vol blijft houden ;)):

Zal niet erg veel posten hier, maar ik lees het forum met veel plezier! Oh, en als ik nog eens wat geld over heb zou ik graag een Omega Seamaster bemachtigen :slight_smile:

Welkom op dit forum! Leuke horloges heb je :slight_smile:

Hoi Martijn,

Welkom op het forum! En de door jou gekozen (leuke) Oriënt lijkt me een goede voorbode van wat er nog gaat komen :slight_smile:

Joep

Welkom, en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Daar ga je veel plezier van hebben!!

Gr Wouter

Mijn beste,

Van harte welkom Martijn bij dit Mondiale horlogeforum, op Menselijke maat!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom hier(tu) En dat is een mooie Orient, maar eigenlijk moet je natuurlijk een Breil zien te bemachtigen, je forumnaam indachtig:)

Ook namens mij van harte welkom. Zo te zien heb je goed de regeltjes gelezen van 't forum :wink:

Welke Omega Seamaster zou je graag aan je collectie willen toevoegen? Er zijn namelijk best wel veel verschillende modellen. Van de huidige modellen tot ver terug in de tijd met Vintage modellen. Je kunt je er best heerlijk in (ver)dwalen.

De Planet Ocean en de 300M lik ik echt m’n handen bij af, dus een van die zal het waarschijnlijk worden.

malus65 Schreef:

Welkom hier(tu) En dat is een mooie Orient, maar
eigenlijk moet je natuurlijk een Breil zien te
bemachtigen, je forumnaam indachtig:)

Breil? Misschien is ie wel aan 't sparen voor een klassieke Corvette!:slight_smile:

Welkom hier, Martijn. Prima keuze, lijkt me, die Mako!(tu)

Welkom!

Mooie orient!

Ja doe mij maar de 300M :smiley:

Welkom