Nieuw horloge

Wil 1 horloge aanschaffen om dagelijks te dragen, maar wel voor de komende 30 jaar. :wink:

Nu twijfel ik tussen 2 modellen beide anders weet ik maar wat zijn de plus en min punten van beide horloges.

Breitling chronomat colt 41
Of
Grand seiko SBGV221

1 like

Plaatjes! :slight_smile:

1 like

Persoonlijk zou ik dan voor de Grand Seiko gaan, maar ja 30 jaar is wel heel lang en kan er veel veranderen.

Ik denk voor duursport zoals jij wenst te bedrijven dat de Colt bij uitstek geschikt is. Ik wil niet weten hoe die 221 na dertig jaar uitziet met al die gepolijste delen. Desalniettemin is dat ook wel een plaatje. Succes met je keuze.

Gewoon allebei, kun je een beetje afwisselen

2 likes

Plaatjes toegevoegd, niet helemaal goed gegaan maar toch😬

Beide passen en dan moet het haast dat je een veel mooier vindt staan en prettiger vindt dan de ander.

Alsjeblieft :wink:

• Grand Seiko SBGV221
  • Breitling Colt 41

0 stemmers

1 like

Die GS hoeft masr 1x per 50 jaar voor service toch? Keuze snel gemaakt als je er minimaal 30 jaar mee wilt doen.
Ohja, en hij is mooier :hugs:

1 like

ik vind ze overigens wel zéér verschillend. GS
is zeer dressy en de breitling… tja… opzichtig. Ik zou voor de GS gaan :grin:

Ben al blij als ik 30 dagen red

4 likes

Als je er 30 jaar tegenaan moet gaan kijken zou ik degene nemen die jij het mooist vindt.

Ik zou de GS nemen, al zal de bezel van de breitling mooier agen denk ik.

In dit geval de Breitling, maar dan wèl met blauwe of zwarte wijzerplaat… :+1:

Eens, zwarte plaat erin. Blijft altijd in de mode :ok_hand:

Kwam. Inmiddels eigendom van Chinese investeerders. :man_shrugging:

3 likes

Een Breitling zonder vleugels :cry:

Kijk eens 10 seconden naar de breitling en dan 2 seconden naar de Grand Seiko.
Grand Seiko is zo ongelofelijk speciaal. Ik snap wel dat de zwitserse horloge boeren dit merk maar al te graag buiten Europa houden.
Voordeel Breitling: Het noodhamertje kun je uit de auto schroeven.
De breitling is natuurlijk wel een betere keuze indien het horloge tegen een flinke stoot moet kunnen.