Nieuw horloge!

Ik kwam dit horloge tegen op Kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/watchismo/xeriscope-the-orbiting-mechanical-automatic-watch?ref=live

Het uurwerk, met deze opstelling kwam me bekend voor. de urenwijzer draait in een carousel rond. Binnen 1 dag hebben ze al 150.000 opgehaald. wow! maar is het nou echt nieuw wat ze doen, of worden deze uurwerken in meerdere horloges gebruikt?

zwart rose lijkt me een mooie, maar … all gone…

De voorkant… geinig. De achterkant, helemaal niets voor mij! IMHO is de achterkant niet geslaagd, ziet er goedkoop uit.
Maar dat vind ik en zo te zien vinden veel anderen dat niet:D

Zie schetsboeken vol plaatjes & toch geeft hij met het gevoel van een OEM Chinese klok. Soort van Graf von Ringelhofen of zoiets. Maar dan zonder onzinnige adviesprijs.

Heb ik dus ook hiermee. Vind het hoogstens wel grappig om even naar te kijken, maar zie mezelf hier echt niet mee lopen. Maar goed, kennelijk zijn er toch mensen die dit wel mooi vinden.

lencoth Schreef:

Zie schetsboeken vol plaatjes & toch geeft hij met
het gevoel van een OEM Chinese klok. Soort van
Graf von Ringelhofen of zoiets. Maar dan zonder
onzinnige adviesprijs.

dat gevoel gaf het mij ook, ik heb het gevonden, Graf Von Monte Wehro: http://www.ebay.co.uk/itm/Graf-von-Monte-Wehro-Rare-Nizza-Luxury-Automatic-Visible-Balance-Guilloche-Dial-/221301383354?pt=Wristwatches&hash=item33869720ba , er is ook nog een kopje “How long does a watch battery last?” bij dit mechanische horloge haha… ik vind hem goedkoop ogen, maar ik kan me voorstellen dat als je niet vaker echte high end horloges heb gezien dat dit wel als duur eruitziet

tijdzone Schreef:

dat gevoel gaf het mij ook, ik heb het gevonden,
Graf Von Monte Wehro

Twee druppels water! Maar ze hebben hem nog stukken lelijker weten te maken, hetgeen absoluut een prestatie is.

Quote: “Know anyone who plans to leave their smart watch to their kids? Neither do we. Let’s not plan for obsolescence. Let’s be a part of something that was perfect to begin with, and only gets better with time”. Probeer dit erfgoed maar eens te laten repareren als hij de geest geeft >X

Hilarisch. Jammer dit soort BS op Kickstarter.

Op zich vind ik best een aardige klok. En voor Europese prijzen ook niet overdreven duur. En het heeft wel beetje een luxe chique/interessante uitstraling.
Maar zelf had ik zo een klokje (met wat sierlijkere bruggen) een paar jaar terug voor 40 euro gekocht.

Kwalitatief ben je voor het geld bij een Seiko ofzo ongetwijfeld beter uit.

Ik kon de prijs nergens vinden?! En ik kreeg ook een beetje een Graf von monte Chinaneesheid bij het horloge. Met name de goudkleurige…

mooieklokjes Schreef:

Ik kon de prijs nergens vinden?!

:S Staat gewoon bij de kickstarter rechts in beeld bij waar je de verschillende pledges (verschillende uitvoeringen, verschillende bedragen) kon doen. Vanaf 349 dollar in ieder geval. Oh ja, en 19 USD voor internationale verzending.

En ik kreeg ook
een beetje een Graf von monte Chinaneesheid bij
het horloge. Met name de goudkleurige…

Zijn ook dezelfde uurwerkjes.