Nieuw horloge

Hallo,

Ik ben nieuw hier…en ik volg al een tijdje annoniem het reilen en zeilen hier…
Vandaag ga ik eens op pad voor een Tag Heuer…ik hou jullie op de hoogte.
Nog andere Tag Heuer Fans/Liefhebbers hier?

Mijn beste,

Welkom op dit magnifieke horlogeforum. je zult je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie weten te doorgronden.

En wat het merk ‘TagHeuer’ betreft, dat zit wel goed.
Een gerenommeerd merk met een prachtige historie van meer dan 146 jaar. En de sporthorloges en chronografen welke aan deze basis liggen mogen zich vandaag de dag verheugen in een begeerte welke bij menig horlogeverzamelaar niet in de collectie mag ontbreken.
Ik ben zelf niet in het bezit van een ’TagHeuer’ doch mijn favorieten bevinden zich in de ‘Carrera’ lijn.
Veel succes met de aankoop van je eerste ‘TagHeuer’ :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Welkom,Welkom.
Veel plezier op dit forum.
En of ik een Tag Heuer fan ben:

Welkom op dit forum. Goed merk, de Tag Heuer. Ik heb er zelf geen, maar wist je dat John Glenn tijdens de eerste Amerikaanse ruimtevlucht een Heuer stopwatch droeg? Dus dat zegt wel iets over de kwaliteit.

Groeten, Tom Vreeken.

Ik heb er ook één. Al bijna 15 jaar denk ik. En hij is nog steeds mooi.

Jarenlang mijn enige trouwe maatje…
Nu heeft hij gezelschap van een groepje mechanische horloges, maar de Kirium is nog steeds mijn favoriete quartz horloge :slight_smile:

Groet
Mark

Nou nou ik ben op pad geweest, ik weet al welke ik wil de Tag Heuer Carrera CV2010 BA0786
Ik ben geweest bij Ace & Spyer in Amsterdam, het horloge van mijn keuze was niet voorradig en heefte en levertijd…buiten dit om was hij zeer karig met het geven van korting onder het mom ik verkoop ze toch wel…ik heb hem dus niet besteld ik kijk even bij een andere juwelier deze week…iemand suggesties?? geen online winkel maar een juwelier aub.

Groet.

Ik heb hem besteld…eind van de week deel ik meer gegevens met jullie…maar ben heeeel blij.

Zo vandaag is het gebeurd…mijn nieuwe aanwinst de Tag Heuer Carrera CV2010 opgehaald met stalenband…ben er erg wijs mee ik zal ff foto maken maar de meeste kennen het type wel :slight_smile:

Laat maar zien die foto`s.
Hij is trouwens wel heel snel binnen…

hey,

wie ow wie kan mij vertellen hoe je een foto bij een antwoord zet want er gelooft iemand mij niet :slight_smile:

Avant Schreef:

hey,

wie ow wie kan mij vertellen hoe je een foto bij
een antwoord zet want er gelooft iemand mij niet
:slight_smile:

Kijk hier maar even : http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

kan ik de foto naar je mailen dat jij ze erop zet…ben totaal A-technisch met computers…

Ja hoor mail maar.
Ik pm je wel even mijn hotmail.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PQNDLDGQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RTPHXV76.jpg

gelukt denk ik

Ik zie bijna niks ze zijn een beetje mistig :slight_smile:

haha was ff snel genomen met telefoon camera…vandaag gekocht bij een juwelier in Amsterdam…:slight_smile: zeer nette zaak trouwens!!!

Probeer even betere foto`s te maken.
Kan iedereen genieten van dit prachtige horloge.
Bij een juwelier gekocht dan moest je diep in de buidel tasten,want daar staan ze momenteel voor 2325.00 euro zonder korting.
In ieder geval veel plezier met deze Tag (tu)

Het spijt me zeer maar als je de foto’s zo “plaatst” heb je toch gewoon niet de moeite genomen om even te lezen hoe het wel moet?

was ook even vluchtig gedaan…maak vandaag scherpe nieuwe…was niet de bedoeling :frowning: