Hallo allemaal
Dit horloge heeft mij dochtertje al een hele tijd. En ze wil er liever geen afstand van doen. Maar nu is het bandje van rubber gescheurd. Weet iemand waar ik er 1 zou kunnen kopen die past. Ik heb zelf al rond gekeken maar kan zo snel niks vinden.
Bvb dank
Jubilee er op?
Je moet eerst het typenummer van het horloge achterhalen.
Aan de hand hiervan kun je gaan zoeken op het web voor
een replacement band.
Ik zou zo niet weten welk type dit is, is het wel een G eigenlijk?
welk horloge is dit ( type )
Het lijkt er op dat hier geen los bandje voor te vinden is. Zoek eens op Tekday 654014, die is bij bijvoorbeeld bol nog wel te vinden. https://www.bol.com/nl/p/tekday-654014-analoog-digitaal-horloge-40-mm-100-meter-blauw-zwart/9200000082867753/ Succes!
Volgens mij is het deze
Al is haast hetzelfde horloge op deze site met alleen andere branding te koop.
Losse bandjes zie ik niet zo snel maarja een nieuwe bandje met horloge kost ook maar 4 tientjes.
Ik wil deze wel schenken tegen portokosten 8 euro, moest dat helpen.
gr roel
donkerblauw/zwart , nooit gedragen
Mooi aanbod!
Maar geen wijzers, ik weet niet of dit onoverkomelijk is
En zo’n bullbar is misschien iets te veel voor een lady
Die kan je er makkelijk afhalen dacht ik.
Heel tof Roel
Ja die bullbar kan er zo af
babyG zijn toch voor ladies?
Ik hoor het wel
Ok dankje
Dat is de juiste
Dankje
Dat is heel er aardig. Maar mijn dochtertje wil graag digitaal en analoog. Vrouwen he
Graag gedaan.
gr roel
Dankje
Net een mailtje gestuurd naar dit bedrijf
Even afwachten
Al mail terug gehad
20 euro een nieuwbandje. Kan ik beter een compleet nieuw horloge bestellen.
20 euro is best aan de prijs als je ziet dat een nieuw horloge inderdaad 45 kost.
Ik vermoed dat de bandjes ook niet los geleverd kunnen worden en de leverancier je liever geen nee verkoopt maar wel de kant van een nieuw horloge op “motiveert”
Heb nog wat voor je gegoogled want ik vermoed gewoon dat het een gebrande OEM is maar helaas ik loop op een dood spoor.
Maar ach wat is nou 45 euro die vergeet je ter plekke waarschijnlijk als je dochter weer blij is met haar horloge
Inderdaad
Gaan we doen. Dankje voor de moeite