Als het beperkt blijft tot 3 bescheiden reclames
zou ik er best mee kunnen leven om ook als frequent
bezoeker / gebruiker die reclames te zien,
mits horloge gerelateerd dus geen Telecom of reisbureau zooi
Carpe tempus Schreef:
Als het beperkt blijft tot 3 bescheiden reclames
zou ik er best mee kunnen leven om ook als
frequent
bezoeker / gebruiker die reclames te zien,
+1 zo n subtiele banner, zoals nu bij horlogebanden.com heb ik geen problemen mee.
als t popups of in your face reclame gaat worden, of telkens aanspringende muziek wordt, zou ik t hinderlijk vinden.
marnix.moed Schreef:
Carpe tempus Schreef:
Als het beperkt blijft tot 3 bescheiden
reclames
zou ik er best mee kunnen leven om ook als
frequent
bezoeker / gebruiker die reclames te zien,+1 zo n subtiele banner, zoals nu bij
horlogebanden.com heb ik geen problemen mee.als t popups of in your face reclame gaat worden,
of telkens aanspringende muziek wordt, zou ik t
hinderlijk vinden.
Het forum mag m.i. best wat ping verdienen aan die reclame
tenslotte krijgen we er ook een hoop voor terug,
ik heb aardig wat sites kapot zien gaan die ondanks de reclames en druk bezoek
uiteindelijk toch de stekker eruit trokken en dat zou toch zonde zijn.
Freddy Schreef:
Het zal een GROTE verandering zijn.
Ook voor de moderatoren.
Het kan alleen maar verbeteren.
Het is een volgende stap naar een nog beter forum,
en we waren al niet slecht hé
En ik heb er al een stukje van gezien 
En wees maar zeker " in excelsior ! " (tu) (tu) (tu)
Ik ben zelf lid van meerdere Fora… en het instellen van “vrienden en vijanden” is wel een mooie feature… op sommige fora wil je de posts van bepaalde personen gewoon niet lezen… 
Hier valt dat gelukkig alles mee…
't “Status” verhaal is ook wel een mooie… zeker als je het koppelt aan mogelijkheden op het forum… scheelt de moderators veel werk.
Lowlander Schreef:
En ik hoop dat er nu eindelijk eens geregeld wordt
dat bij het opstellen van nieuwe pb het bericht
automatisch in je verzonden map komt ipv steeds
dat vinkje aan te zetten, zoooo irritant, vergeet
ik vaak aan te vinken.
+1 Ik zou het ook fijn vinden als je in de instellingen kunt aangeven of alle PB’s automatisch wel of geen vinkje moeten krijgen om in de verzonden map te komen.
Heeft dit iets met het nieuwe forum te maken, of is dit wat anders?
Ik hoop toch niet dat het er zo uit komt te zien.
groetjes Lenno
Niet alleen dat, je kunt ze zelfs downloaden (als je er bijvoorbeeld een e-book van wilt maken).
Dat is niet van het nieuwe forum. Die komt op een ander platform. Ik ga daar verder nog niks over zeggen. Dat laat ik aan Henrik 
Het zou kunnen dat we het nieuwe forum vandaag of dit weekend af krijgen. Maar de twijfel is even of we jullie allemaal gewoon in het diepe moeten gooien, of toch wat extensiever moeten opleiden :). Ik verwacht dat het het eerste gaat worden met natuurlijk een korte gebruiksaanwijzing op het nieuwe forum.
Het zou kunnen dat het forum bij overgang een paar uur offline is. Hopelijk is dat 's nachts. Het importeren van de inhoud van het oude forum is klaar (duurde door de omvang 3 weken!!). Alles wat daarna wordt gepost moet natuurlijk ook mee, vandaar een korte onderbreking.
Nog een reactie op opmerkingen dat ook vast bezoekers geen bezwaar hebben tegen een banner: er zal ook wel een forumsponsor zijn: Horlogebanden.com waar nu alle kosten door gedragen wordt, of een andere activiteit van hetzelfde bedrijf.
Kijk eens aan… er worden echt meters gemaakt… Nice…
een Bannertje lig ik niet wakker van… de meeste fora waar ik lid van ben staan vol met reclames… en soms zitten daar wel links tussen waar je ook nog eens wat aan hebt… 
Ik hoop dat het niet ingewikkelder wordt met de nieuwe forum
maar nieuwigheid is altijd welkom de seconde ,minuten tellen door
Dat is geregeld, maar let op: oude pb’s gaan niet mee naar het nieuwe forum.
Ik kijk er naar uit en zou zeggen gooi ons maar in het diepe
Denk dat er genoeg leden zijn die elkaar kunnen helpen of extra handleidingen willen schrijven.
Jammer dat pb’s niet meekunnen naar het nieuwe forum. Wellicht handig om dat nog even duidelijk als sticky te laten weten. Er kunnen leden zijn die bepaalde pb’s willen bewaren om wat voor reden dan ook.
Edit: en terwijl ik dat type stond er al een sticky 
gr, HJR
jammer van die PB’s, denk dat dit bewuste keus is om de dbase niet nog groter te maken, technisch zou het geen probleem moeten zijn…ik lees eerder in dit topic het volgende:
bij de import van het forum (dat vanwege de omvang een week gaat duren) worden ook de huidige gebruikersprofielen overgenomen. Dus je hebt straks gelijk al een status passend bij je huidige postgedrag. Vanaf dat moment treed echter het nieuwe systeem in werking en kan je status stijgen, maar ook dalen.
Ik begrijp de insteek van laatste zin niet zo, betekent dit dat iemand die nu vanwege zijn huidige postgedrag (inclusief verleden) rechten heeft om linkjes te plaatsen en in het verkoopdeel mag, in de toekomst die rechten dus kwijtraakt omdat ie bijvoorbeeld een tijdje alleen maar meeleest? of door omstandigheden gewoon wat minder actief kan zijn op het forum…dat zou wel teleurstellend zijn vind ik.
maar misschien begrijp ik het verkeerd en is het niet zo zwart/wit:-)
Het is zoals ik dat heb gepost en ik vind het niet leuk dat je dat in twijfel trekt. Pb’s zijn privé. Ik weet ook je wachtwoord niet, alleen is het algoritme ervan gekopieerd, dus kan je straks wel met je oude wachtwoord inloggen.
De instellingen voor de status op het nieuwe forum zijn zo dat je rustig een half jaar tot een jaar op vakantie kunt gaan voordat er iets gebeurt. Maar iemand die voornamelijk aanwezig is om te verkopen, zal door het gebrek aan bijdrage aan de rest van het forum zijn recht op verkopen verspelen. Het is hier immers een forum en geen marktplaats.
Ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die vrijwillig veel tijd en werk in dit leuke forum steken. Al jaren begeef ik me hier dagelijks en met veel plezier. Kortom; hulde en ik zie naar het nieuwe forum uit!
Henrik Schreef:
Het is zoals ik dat heb gepost en ik vind het niet
leuk dat je dat in twijfel trekt. Pb’s zijn privé.
Ik weet ook je wachtwoord niet, alleen is het
algoritme ervan gekopieerd, dus kan je straks wel
met je oude wachtwoord inloggen.De instellingen voor de status op het nieuwe forum
zijn zo dat je rustig een half jaar tot een jaar
op vakantie kunt gaan voordat er iets gebeurt.
Maar iemand die voornamelijk aanwezig is om te
verkopen, zal door het gebrek aan bijdrage aan de
rest van het forum zijn recht op verkopen
verspelen. Het is hier immers een forum en geen
marktplaats.
Duidelijk Henrik, daarom schreef ik ook dat ik het misschien verkeerd zie, en het spijt me dat ik met mijn opmerkingen de indruk heb gewekt aan jullie goede bedoelingen te twijfelen, in tegendeel. Ik begeef me dagelijks met veel plezier op het forum en ben de laatste tijd dus meer een lezer dan een poster.
succes met de Livegang.
precies, een geweldig forum, als ik zou turven hoe vaak ik het forum de afgelopen jaren heb aangeklikt loopt dat in de milj… je zou dan bijna gaan denken dat ik geen leven heb:)