Ik kreeg volgende persbericht en wilde dit graag met jullie delen. Ik ben benieuwd wat jullie eerste reactie is als je dit hebt gelezen…?
Watch Trends Magazine: Hét NIEUWE lifestyle magazine voor liefhebbers van horloges & juwelen
Amsterdam, 25 september 2007. De eerste editie van Watch Trends Magazine zal vanaf 27 september in de winkels liggen. Een magazine over horloges, juwelen en luxe voor zowel dames als heren. Met interviews van o.a.: Humberto Tan, Estelle Cruijff en Steve te Pas. Columns van importeurs en juweliers, die hun visie geven op de trends in de branche. En veel meer…
Het magazine richt zich voornamelijk op mannen en vrouwen tussen de 25 en 50 jaar die meer dan gemiddeld geïnteresseerd zijn in de horloge- & juwelenwereld, lifestyle en luxe. Zij leven een carrièregericht en sociaal druk bezet leven en geven in hun vrije tijd graag geld uit aan hun uitstraling.
Barbara Wetzel (hoofdredactrice): “Het speciale van Watch Trends Magazine is dat het eigenlijk 2 magazines zijn in 1. Waarbij de ene kant zich richt op mannen en de andere kant van het magazine zich richt tot vrouwen. Hoe vaak komt het niet voor dat de man ook even het tijdschrift van zijn vrouw/vriendin doorbladert en visa versa? En als je altijd al als man hebt willen weten What women want en als vrouw What men want? Dan is het enige wat je hoeft te doen, het magazine om te draaien! Dit is uniek in de wereld van de horloge- en juwelenbladen. Ondanks dat in Watch Trends Magazine horloges en juwelen centraal staan, is dat niet het enige wat aanbod komt. Ook sport, business en fashion zijn enkele pijlers die de lezer tegen zal komen.”
Steeds meer mensen zoeken een deel van hun uitstraling in een mooi horloge, sieraad, auto, zonnebril, schoenen, kleding of gadgets. Watch Trends Magazine speelt in op deze behoeften van zowel heren als dames. In een tijd waarin bepaalde artikelen geen functionele behoefte meer vervullen, maar een luxe zijn, is het dragen of hebben ervan een statement. Luxe artikelen zijn mooi op zich, maar nog mooier als er een verhaal achter zit. Niet alleen over de techniek en de complexiteit ervan, maar ook over de mensen die het maken en niet te vergeten de mensen die het dragen. Dat is waar het bij Watch Trends Magazine om draait.
Watch Trends Magazine is landelijk te koop bij diverse winkels waaronder de AKO, Bruna en de Bijenkorf. De introductieprijs van de eerste editie is € 3,50. De normale winkelprijs zal €4,75 bedragen. De tweede editie zal begin december van dit jaar verschijnen. Watch Trends Magazine is een uitgave van Carotti Media BV.