Nieuw in de collectie: Maurice Lacroix Pontos S Diver

Gisteren mijn nieuwe aanwinst aan de collectie binnengekregen, nl. ML Pontos S Diver. Heb er wel meteen een andere band op gezet van Hirsch. Ziet er naar mijn inziens echt veel beter uit!! Heb hem gekocht van medeforumlid DEV06 en horloge ziet er echt top uit…

[URL=http://s1317.photobucket.com/user/AussieSMagna/media/Maurice%20Lacroix/IMG_5114_zpseh922sgb.jpg.html]

[/URL]

16 likes

Mooi, ongeveer de enige Maurice Lacroix die ik echt mooi vind. Veel plezier er mee!

1 like

zeker mooie aanwinst !

1 like

Mijn beste,

Schitterende wijzerplaat zeg. :+1::+1::+1:
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Je kunt er ook een oranje diver isofrane strap erop zetten zou ook mooi staan

1 like

Ben niet zo van de ML maar de is :+1:

1 like

Inderdaad, de enige echt mooie ML, jammer dat ie niet op de stalen band zit, die is echt geweldig.

Hallo EricPP, misschien ga ik die nog wel kopen… Wissel ook graag af met banden per horloge.

Mooie aanwinst, veel plezier ermee.

1 like

Ziet er goed uit, strak opgepoetst :smile:
Wel fors.

1 like

Mooi horloge zeg. Veel plezier ervan.

1 like

Als Maurice Lacroix een populair merk was geweest, was dit model een runner geweest.
Schitterend

2 likes

Deze is inderdaad mooi.
Veel draagplezier

1 like

Gaaf horloge, veel draagplezier.

Maurice Lacroix staat toch te koop of is het inmiddels verkocht?

1 like

Toevallig vanmiddag voor het eerst in het echt gezien. Mooi horloge! Geniet ervan

1 like

Deze vind ook erg leuk. Gefeliciteerd.
Maar wat is er mis met de bijgeleverde leren nato?

1 like

Hallo Vierport,

Ben (misschien één van de weinige die) geen fan is van natostraps…:grin:

1 like

Nee hoor, ik hou er ook niet van :wink:

1 like

Heel mooi deze Maurice Lacroix. Ik heb er ook eens naar gekeken. Maar het merk doet me niks.

Hoe vind je de afwerking / prijs kwaliteit?

Hallo MT043,

Heb ook nog nooit eerder een ML gehad. Toen ik deze tegenkwam, toch eens verder gaan kijken. Had altijd het idee van ML dat het meer klassieke klokken waren. Over dit type ben ik echt geen enkele slechte recensie tegengekomen wat betreft afwerking en kwaliteit. Was blij verrast toen hij werd bezorgd… Is (voorlopig) een blijvertje :smile:

1 like