Nieuw in de horloge community. :D

Goedemiddag collega-horlogeliefhebbers!

Zit al een tijdje undercover op het forum rond te neuzen en vond het wel tijd om mij als lid aan te melden, bij deze prachtige community. Ik heb diverse horloges gehad, maar ben uiteindelijk gestrand bij Rolex. Mooi merk met een waardevolle bijdrage binnen de horlogerie.

Ik hoop een goede bijdrage te kunnen geven aan het forum en veel te kunnen leren van andere leden. Horloge techniek vind ik intressant en uiteraard alles over mijn lievelingsmerk Rolex :heart_eyes:

Heb je vragen aan mij, zet het hieronder neer.

13 likes

Welkom!

show-me-the-money

6 likes

Welkom hier.

Foto’s graag :stuck_out_tongue_winking_eye: en een andere avatar :+1:. Wellicht ook verstandig om niet en je achternaam te delen

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier, jouw favoriete merk staat op mijn lijstje als een van m’n “aspirant” favoriete merken😀.

Welkom!

Welkom. This is the place to be!

Welkom

Welkom

Welgekomen!

Welkom! :slight_smile:

Welkom!

En maak even een avatar :+1:

Ben jij bekend met de speelfilm The Firm? Wij zijn net zo’n club…

:wink:

Welkom, en… foto van je horloge!

Welkom !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

“Gestrand” is de juiste woordkeuze (zeg ik dan omdat ik niet zo’n Rolex man ben) :joy:

Maar ieder zijn smaak en in ieder geval van harte welkom hier!

Welkom! Ik sluit me helemaal aan bij @SAT (en bij de anderen die woorden van soortgelijke strekking bezigen):

  • Geef ons foto’s! :smiley:
  • Kies een avatar, dat is leuk en geeft herkenning. Bovendien is er momenteel een bug in de forumsoftware waardoor mensen zonder avatar wegvallen in de overzichten. :wink:
  • Stuur een pb naar @Jur en vraag om je gebruikersnaam te veranderen naar iets dat niet naar jou persoonlijk is te herleiden. :open_mouth: Dat is een persoonlijk advies. :wink:
1 like

Chris, welkom op HF!

Welkom :wink:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom en veel plezier hier ! En ehhh foto’s :grin: