Hallo beste Forumgebruikers.
Ik ben nieuw in de horlogewereld en probeer mij te oriënteren. Dit forum kwam al snel tevoorschijn.
Ik schrik alleen wel een beetje van de hoge prijzen van de meeste uurwerken die hier voorbij komen.
Als nieuwkomer ben ik nog niet bereid zulke bedragen neer te leggen. Ik ben eigenlijk ook nog niet op zoek naar zulke duren stukken.
Mijn prijscategorie bedraagt tussen de 100 en 200 euro. Ik heb het internet al een beetje onderzocht en vond wel meerdere plekken die horloges aanboden in deze prijscategorie. Neem bijvoorbeeld het merk Mats meier. Toch wel redelijk mooie horloges voor een niet al te dure prijs. Is het aan te raden te beginnen bij een merk zoals deze? Zijn er andere plekken waar ik beter kan kijken?Ik heb online naar reviews gezocht en kwam alleen uit op een discussie op dit forum waar eigenlijk ook niks inhoudelijks werd verteld over de horloges zelf. Zijn er anders nog andere plekken waar ik beter kan kijken?
Toch heb ik wel interesse in deze horloge wereld. Ik kijk met belangstelling naar de reacties. Eventuele tips zijn altijd welkom.
Gr. Vicobert