Nieuw in horlogeland!

Hallo allemaal,

Na een tijdje meegelezen te hebben heb ik me toch maar eenas aangemeld en daar hoort even voorstellen wel bij dacht ik!
Ronald is de naam, 35 jaar oud en zolang als ik me kan herinneren een horloge drager.

De laatste tijd ben ik steeds meer aan het lezen over uurwerken, de verschillen en de historie, machtig interessant allemaal!
Over een tijd wil ik ook een mijn eerste mechanisch horloge aanschaffen maar allemachtig wat zijn er veel mooie horloges te koop, ik kan niet kiezen!

Mocht er iemand tips hebben voor mijn eerste aanschaf dan hoor ik het graag, voor nu lees ik lekker mee hier!

18 likes

Welkom Ronald!:+1:

welkom! Ik zou zeggen iets van seiko 5 of iets van orient. Maar het ligt natuurlijk aan je budget

1 like

Welkom in horloge land!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Welkom, laat je eerste ‘echte’ horloge een blijvertje zijn! (Tip: sla Seiko 5, Orient en Invicta over!)

1 like

Welkom Ronald,

Gewoon mee blijven lezen, je komt vanzelf een horloge tegen dat je je echt grijpt!

Welkom :+1:

Welkom :+1:

Welkom, welkom, welkom :smiley:

welkom

Welkom op HF!:+1:t3:

Welkom

Welkom

Welkom :v:t3:

Welkom!

Welkom!

Welcome :+1:

Welkom.

Koop. Geen. Seiko. 5.

Het is net crack, voor je het weet ben je zo’n 15.000 Euro verder en heb je dozen vol met horloges van allerlei pluimage.

3 likes