Nieuw klokje: LAARVEE PEA001 (Zwart)

Ik vraag me oprecht af hoe die datum zo kan zitten t.o.v de kroon. Niet voor mijn maar ik lijk uit naar de foto’s. Veel plezier ermee:)

2 likes

Ben bij deze toch wel heel benieuwd naar de foto’s hoe ie er in het “echt” uitziet!

1 like

Als je zelf mag bedenken waar je het gaatje in de dial maakt dan kan de datum in theorie ook naar 11 uur, alleen dan even je arm uit de kom draaien om de datum goed af te lezen.

1 like

Eens. Echter de datumschijf is rond. En ik heb moeite met in dit ontwerp een ronde datumschijf plaatsen tov de kroon. Dan is het Of een klein meganiekje Of een joekel horloge (met een lange kroon stam (hoe zo’n ding ook heet)

2 likes

Denk je niet dat zij hem gewoon gemaakt hebben? :wink:

3 likes

Inderdaad vrij bijzonder, maar mooi ga ik het niet noemen.
Vraag me wel af hoe vaak je meerdere keren moet kijken voor het duidelijk is wat uur er aangeven wordt :slight_smile:

1 like

Bijzondere aanwinst. Of je het wilt of niet, met dit horloge krijg je aandacht. Pluspunt: je hoeft je geen zorgen te maken over slecht uitgelijnde wijzers. :slight_smile:

1 like

image

6 likes

Ik betwijfel hoelang je dit mooi gaat vinden? Persoonlijk zou ik er gek van worden.

2 likes

Het is alleszins een bijzonder horloge

Plaatje van C24 :arrow_double_down:

1 like

Eeehm, ik vind hem bijzonder, mooi zeker niet.

2 likes

Alsof er een vrachtwagen overheen gereden is.

1 like

Ik vind um niet bijzonder, daarvoor zijn de ingredienten niet bijzonder genoeg.
Dit is gewoon een cheap-shit-chinese Sub die in de bankschroef aangedraaid is,

Bedoelde ook meer de soort van vorm :wink:

1 like

Grappig.
Ben benieuwd naar de eigen foto’s wanneer je hem hebt.
Alvast veel voorpret gewenst.

1 like

Mijn complimenten, ik vind hem wel mooi en bijzonder. Dat buiten de box denken bevalt mij ook goed :+1:

1 like

Mooi of niet, geniet ervan

1 like

Mag ik je feliciteren met deze aankoop? Ben benieuwd naar de foto’s als je de Laarvee straks om de pols hebt en naar het verslag

1 like

Gefeliciteerd met je bijna nieuwe aanwinst ieder zijn smaak uiteraard. Hier ga je veel bekijks mee hebben vermoed ik zo. Het lijkt eigenlijk een beetje op een dikke middelvinger naar een sub of ben ik nu te negatief over het ontwerp?

1 like

Kleine update tussendoor, vanwege het grote aantal orders dat Laarvee heeft ontvangen zal de order pas 15 juni verzonden worden en dan nog meer dan een week duren voordat deze hier is, dus jullie zullen nog even geduld moeten hebben voor mijn review en foto’s komen :hourglass_flowing_sand::crossed_fingers: