Goedemorgen allemaal, het is even geleden dat ik iets heb gepost.
Ik wil graag mijn enthousiasme delen over een nieuw horloge dat ik onlangs heb gekocht: de LAARVEE PEA001 (Zwart). Ik kwam dit horloge tegen op Instagram en het design sprak me direct aan. Het combineert op een bijzondere manier de stijl van een oud model Rolex Submariner en een Cartier Crash. Ik was meteen verkocht!
Hoewel ik het horloge nog niet fysiek in mijn bezit heb, kan ik niet wachten om het te ontvangen en te dragen. De specificaties zijn zeker uniek. Het horloge heeft een vermoedelijk Miyota 8215 uurwerk, op de website staat alleen een automatisch Miyota uurwerk vermeld. De afmetingen zijn 40 mm x 50 mm en een dikte van 11 mm. Het glas is van mineraal en het horloge is waterbestendig tot 30 meter. Ja, je leest het goed - maar 30 meter!
Wat betreft de prijs, heb ik 380 dollar betaald voor dit horloge. Ik ben normaal niet zo van horloges met deze specificaties, maar iets in me schreeuwde dat ik deze moest hebben.
Het horloge was voor meer dan een maand uitverkocht en na het vragen bij het merk online wanneer ze weer werden aangevuld, kreeg ik te horen wanneer ze er weer waren. Afgelopen dinsdag om 2 uur Nederlandse tijd werden ze aangevuld en binnen 2 minuten waren de goedkoopste modellen weg en binnen 6 minuten was de hele winkel uitverkocht, deed me een beetje denken aan de release van de MoonSwatch van vorig jaar .
Zodra ik het horloge in handen heb en de kans heb gehad om het te dragen, zal ik zeker een update plaatsen met mijn eerste indrukken en ervaringen. Ik kan niet wachten om het met jullie allemaal te delen en ben benieuwd naar jullie reacties en eventuele vragen.
Tot snel met meer nieuws over de LAARVEE PEA001 (Zwart)!
Heel bijzonder! Ik zou denken dat ik per ongeluk dronken was geworden met zo`n horloge om mijn pols, maar alvast gefeliciteerd. En veel plezier: er zullen nu zeker mensen zijn die opmerkingen maken over je horloge.
Klopt, dit is ook wat ik bedoelde met het lijkt net op de release van de MoonSwatch, online zijn ze in 6 minuten allemaal weg en doorverkoop staan ze voor duizenden euro’s. Nu staan die 2 op Chrono al wel even te koop en twijfel of iemand stom genoeg is om dat ervoor te betalen
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €470,22 | 2023 Nieuwste Mode Limited Edition Horloge Twisted Niche Concept Horloge Mechanisch Horloge Water Ghost Mannen En Vrouwen Versie https://a.aliexpress.com/_EJwibCD
Inclusief originele verpakking met logo en Laarvee logo op de dial.
Wauw, dat is echt indrukwekkend! Ik begin me echter af te vragen of deze horloges op AliExpress authentiek zijn of imitaties. Na wat onderzoek heb ik ontdekt dat het originele merk uit Japan komt, maar ik twijfel of dit specifieke model op AliExpress (en voor zo’n prijs) wel als replica beschikbaar is. De foto’s in de recensies lijken echter opvallend veel op wat anderen hebben gekregen van LAARVEE.