Nieuw lid. Aangenaam!

Van harte welkom :clap: regio genoot !

Pieter.

Welkom, en veel plezier hier op het forum.

Een beetje experimenteren met de band is misschien wel een goed idee.

Ik heb geen erg dikke polsen (18 cm), maar er zitten redelijk stevige onderarmen aan vast :slight_smile: en met 30mm heeft de Favre Leuba wel veel van een dameshorloge weg vind ik.

Welkom!

Welkom hier!

Toffe collectie en hartelijk welkom!

Als die Zeno je favoriet is dan zeg ik: sparen voor een Speedmaster!! :sunglasses:

Veel plezier!

30mm is inderdaad vrij klein maar goed, dat is wel weer de trend :+1:

Welkom. Je aanmelden op het forum is vaak de eerste stap naar het uitbreiden van je collectie.
Geniet ervan

Welkom op HF! Ik heb ook 18mm polsen en 30mm is naar mijn smaak ook te klein, ik heb veel vintage tussen de 36-38 en dat vind ik zeer fijn dragen!

Veel plezier hier!! :slight_smile:

Welkom! Leuke collectie!

Welkom! En leuk om te zien dat op dit forum horloge liefhebbers zitten in de breedste zin van het woord.

Ik bedoel, er wordt wel eens gediscussieerd over manufacturen uurwerk, in house productie, ebaucher, en weet ik wat er allemaal nog meer in een horloge tikt.
Maar je weet gewoon van de goedkopere horloges welk uurwerk erin zit, en varieert/probeert stijlen uit. Dat getuigt voor mij dat je ook een liefhebber bent.

Welkom op HF en veel lees en schrijfplezier gewenst .

Welkom!

Welgekomen!

Welkom.

Sander, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom op het mooie forum en koop maar vast een grotere horlogebox!!

Leuk om je eerste horloges te zien. Enkele onbekenden voor mij. Ben zeer benieuwd welke richting je op gaat. Pas op, het is een verslavende hobby :wink:

Vandaag een Rios1931 velours band ontvangen dat ik van een forumlid heb overgenomen en op de Haas gezet. Een hele verbetering t.o.v. het originele flutbandje vind ik.