Nieuw lid - Barttt

Hoi allemaal,

Al een tijdje lees ik hier mee in verschillende topics en heb ik toch al een hele hoop geleerd over horloges. Ik had mij echter nog niet aangemeld. Bij deze.

Mijn naam is Bart en ben 29 jaar oud.

Ik heb inmiddels 2 Tissot horloges. Een Seiko. Een Citizen en een Longines. Allemaal merken die ik via dit forum heb leren kennen.

27 likes

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! (Mooie verzameling en goede merken ook)

1 like

Welkom en veel leesplezier!!!

1 like

Dag Bart, welkom en genieten maar!

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Bart! Heb je foto’s van je horloges?

1 like

Welkom op dit mooie en soms turbulente forum.

farmer

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Bart, van harte welkom binnen de gelederen van dit vermaarde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Bart!

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Ik zal morgen foto’s posten!

Geen idee of dit nog zichtbaar wordt, want mijn account was in de wacht gezet.

Het begon allemaal met het horloge rechtsonder. Ik kocht het voor het uiterlijk. Kwam er via dit forum achter dat het een chinees plakmerk was. Er was ook regelmatig wat mee aan de hand. De schroefjes binnen in lieten steeds los.

Toen ik vorig jaar september ging trouwen, wilde ik een degelijk horloge dat paste bij mijn bruine riem en bruine schoenen. Toen kwam ik via dit forum bij het merk Tissot. En daar is de hobby een beetje begonnen.

Inmiddels ben ik aan het sparen voor een Omega Speedmaster Reduced. Ik heb met mezelf afgesproken dat minimaal een paar maanden wacht met de aanschaf van dit horloge. Als ik het tegen die tijd nog zo mooi vind, wil ik het eerst gaan passen en daarna wellicht overgaan tot de aanschaf. Sparen gaat overigens ook nog wel even duren.

Ik heb van bovenstaande horloges ook veel op impuls gekocht en merk dat ik er achteraf minder blij mee ben dan ik vooraf verwacht had. Slechte eigenschap.

6 likes

Welkom Bart!

Soms kan een impulsaankoop ook juist veel plezier geven. Misschien heb je deze ervaring even nodig gehad om eens goed na te gaan waar je echt blij van wordt. Veel plezier op het forum in ieder geval!

1 like

Welkom Bart!

1 like

Prachtige horloges Barttt en welkom hier!!

1 like

Welkom en :+1:

1 like

Welkom Bart! En mooie collectie hoor.

1 like