Wees welkom op HF.
Geniet van elke ontdekking hier!!
Bij het sporten lijkt me dat geen probleem. Tenzij het iets als dammen is
Welkom op het forum!
Welkom en veel plezier op het HF! Tot nu toe heb je vooral sportieve modellen op staal in je verzameling. Kijk regelmatig in het doorlopende topic âWat dragen wij vandaagâ voor inspiratie. Nog zoveel ander leuks te verzamelen!
Van harte welkom hier!
Ook voor Breitling geldt trouwens dat je niet het volle pond hoeft te betalen. Er is altijd wel ergens een mooie aanbieding of een zgan jong gebruikt exemplaar waar je een berg afschrijving op kan besparen.
Veel plezier op je horlogereis.
Welkom!
Dank wederom voor alle aardige welkomstberichten.
@jan13, @solo en @Horlogemakker: ik doe aan krachtsport dus veel metaal, zweet en dergelijke waardoor de kans op schade aanzienlijk is. De horloges die ik nu heb blijf ik daarvoor gebruiken en het is de bedoeling dat de komende aanwinst voor âdagelijksâ gebruik is.
Overigens heeft de versus een chronograaf maar die gebruik ik niet. Ik hou de rusttijden bij via de secondenwijzer. De chronograaf vind ik tijdens het trainen te veel gepriegel
Dat klopt. In het wat verdere verleden had ik meestal een ander soort horloge met een leren band, maar op de 1 of andere manier ben ik naar deze richting gegroeid. Ik lees al maanden mee op het forum, maar tot nu toe hebben andere soorten horloges me nog niet doen veranderen van stijl. Maar wie weet
Welkom op het forum!
Welkom en veel plezier
Welkom op HF. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Benieuwd wat het voor jou gaat worden na de drie fashion merken? Al eens naar Tudor gekeken?
Welkom
Welkom !
Nou de kogel was vrij snel door de kerk. Zoals ik al van plan was heb ik de Breitling Avenger seawolf aangeschaft, hier via het HF bij RGS. Ondanks de afmetingen en het gewicht zit ie lekker om de pols. Enigszins aan de strakke kant, dat wel, maar een extra schakel toevoegen zou m weer te los maken vermoed ik. En als deze los gaat zitten vrees ik dat krassen ga maken. Ik kijk het nog even aan voordat ik m aan laat passen.
De bedoeling is dat ik nu voorlopig stop met het aanschaffen van een horloge. Uiteraard blijf ik lekker meekijken bij het andere moois dat sommigen van jullie hier laten zien.
Welkom en gefeliciteerd.
Mooi hoor, gefeliciteerd